گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۳۲
شناسه : 59354
تاریخ : ۲۸ آبان ۱۳۹۷
برپایی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در روستای محروم «گل گل» کوهدشت + تصاویر برپایی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در روستای محروم «گل گل» کوهدشت + تصاویر

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با کانون سبحان در کوهدشت اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، چهارمین بیمارستان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام محمدعلیم عباسی گراوند در روستای محروم «اشتره گل ­گل» این شهرستان به مدت یک روز برپا شد. وی افزود: فوق تخصص بیماری‌های عفونی، متخصص کلیه و مجاری، زنان و […]

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با کانون سبحان در کوهدشت اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، چهارمین بیمارستان بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام محمدعلیم عباسی گراوند در روستای محروم «اشتره گل ­گل» این شهرستان به مدت یک روز برپا شد.

وی افزود: فوق تخصص بیماری‌های عفونی، متخصص کلیه و مجاری، زنان و زایمان، قلب و عروق، مشاوره، دندان‌پزشک، اطفال، پزشک عمومی و …اکیپی بودند که در این منطقه جهت ارائه خدمت رایگان مستقر شدند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت، پخش پویانمایی با موضوع سلامت، توزیع وصیت‌نامه شهید محمد­علیم عباسی و بسته‌های بهداشتی را از برنامه‌های فرهنگی خدمت به این منطقه برشمرد و اظهار داشت: داروهای تخصصی با توجه به نوع تخصص و تجویز به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/