گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۲:۴۶
شناسه : 59661
تاریخ : ۰۲ آذر ۱۳۹۷
شاخ و برگ‌های درخت تنومند بسیج در سراسر جهان نمایان شده است شاخ و برگ‌های درخت تنومند بسیج در سراسر جهان نمایان شده است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: شاخ و برگ‌های درخت تنومند بسیج در سراسر جهان نمایان شده است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خداوند متعال با وحی و بعث انبیاء موجب تقویت و هدایت عقل انسان شد و مسیر کمال را برای بندگان هموار نمود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در عصر جاهلیت به‌عنوان خورشید هدایت شروع به تابیدن و بااخلاق علمی و عملی خود معجزه‌ای بزرگ پدید آورد.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: فکر نورانی و خدایی تشکیل بسیج زمانی به فکر حضرت امام خمینی (ره) رسید که خیلی مسائل در آن زمان قابل پیش‌بینی نبود، ولی پس از گذشت سال‌ها هدف و فکر بالای امام (ره) به‌خوبی پدیدار شده است.

وی ضمن اشاره به این‌که درخت تنومند بسیج در سراسر جهان شاخ و برگش نمایان شده است، تأکید کرد: بسیج منحصر به ایران نیست چراکه هسته‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان به وجود آمده و این نشان از قدرت حکومت اسلامی دارد.

طهماسبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: بسیج به یک حرکت جهانی تبدیل‌شده و تفکر بسیجی راه نجات ملت‌ها می‌باشد، محققین جهان بر این باورند که تمدن اسلام و چین علیه تمدن غرب در حال پیش روی است.

وی ضمن تقدیر از قوه قضاییه در زمینهٔ اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: مدیریت چابک و بسیجی‌وار در اقتصاد، نظارت دقیق مجلس بر مسوولان اجرایی و برخورد قاطع با دانه‌درشت‌های مفسد اقتصادی، لازمه پیشرفت در این راستا است.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت ضمن انتقاد از مواضع اروپا در ارائه بسته حمایتی به ایران، پس از 7 ماه خروج آمریکا از برجام عنوان داشت: وزیر خارجه انگلیس 28 آبان سال جاری وارد ایران شد و قبل از ورود در فرودگاه اظهاراتی به جهت آزادی یکی از زندانیان ایران کرده بود که این خود دخالت محض است چراکه ایشان حق ابراز این خط‌ونشان کشیدن‌ها را نداشته است.

طهماسبی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی به جهت کشفیات اخیر، خطاب به برخی ادارات شهرستان اظهار کرد: ازنظر شرعی و قانونی اگر ادارات در فعالیت خود کم بگذارند و زودتر تعطیل کنند جرم بوده و اشکال دارد، درصورتی‌که این مورد صحت داشته باشد اسم این اداره هفته آینده قید خواهد شد.

انتهای پیام/