گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۴۶
شناسه : 59796
تاریخ : ۰۵ آذر ۱۳۹۷
مشکلات اقتصادی با تفکر بسیجی و میدان دادن به جوانان قابل‌حل است مشکلات اقتصادی با تفکر بسیجی و میدان دادن به جوانان قابل‌حل است

به گزارش کانون سبحان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در همایش شکوه مقاومت و در اجتماع تماشایی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: روحیه انسان بایستی معنوی و در جهت اصلاح نفس حرکت کند تا مورد تفضل خداوند متعال قرار گیرد. وی افزود: آمادگی در مسیر الهی، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه ظلم و […]

به گزارش کانون سبحان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در همایش شکوه مقاومت و در اجتماع تماشایی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: روحیه انسان بایستی معنوی و در جهت اصلاح نفس حرکت کند تا مورد تفضل خداوند متعال قرار گیرد.

وی افزود: آمادگی در مسیر الهی، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه ظلم و فتنه‌ها از ویژگی بسیجیان به شمار می‌رود.

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت خدامحوری، ولایتمداری، حق منشی و تکلیف گرایی را از مؤلفه‌های مهم تفکر بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردمی بودن، داشتن بصیرت بالا، اخلاص در عمل و پیشرو بودن، علت اصلی موفقیت بسیج در مأموریت‌های ذاتی خود است.

طهماسبی با اشاره به اینکه اقتصاد آینده کشور توسط جوانان مؤمن و بسیجی رقم خواهد خورد، تصریح کرد: رگه‌های لیبرالیسم در اقتصاد کشور مشاهده  شده و از اقتصاد اسلامی خبری نیست، برجام هم که برای رفع تحریم‌ها و دستیابی به تبادلات بین‌المللی بود نتیجه‌ای در این باره در بر نداشت.

وی با اشاره به سیاست‌های فاجعه‌بار بانک مرکزی در چهار ماهه نخست سال گذشته عنوان داشت: «ریچارد نفیو» طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران می‌گوید با وجود اینکه صادرات به ایران را محدود کردیم، اما به منظور دستیابی به افکار ایرانیان، دسترسی به ارتباطات را به‌طور گسترده باز گذاشتیم، پیام این موضوع این است که در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تمام‌عیاری قرار داریم.

امام جمعه کوهدشت اقتصاد مقاومتی را به معنای اقتصاد مردمی دانست و یادآور شد: ما در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام دنیا ایستادیم و زمانی که رزمندگان ما با تفکر بسیجی برای عبور از اروند رود پلی ساختند، تحَیُّر اتاق فکر آمریکا را به همراه داشت.

طهماسبی با تاکید بر لزوم آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با جنگ اقتصادی تصریح کرد: میدان دادن به جوانان بسیجی، جلوگیری از رانت‌خواری، فساد و سوءمدیریت به منظور بهبود وضع اقتصادی کشور ضروری است.

وی در ادامه بر ضرورت تلاش و اهتمام در راستای تقویت اشتغال در شهرستان کوهدشت تاکید و بیان کرد: فعالیت برخی مؤسسات تولیدی به‌واسطه برجام تعطیل شد، دولت و مجلس به جهت ترمیم این زخم بایستی بسیجی وار در راستای رفع این مشکل وارد میدان شوند.

انتهای پیام/