گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۴۲
شناسه : 59927
تاریخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۷
دبیرستان 9 کلاسه و خیر ساز حضرت سکینه (س) کوهدشت افتتاح شد+ تصاویر دبیرستان 9 کلاسه و خیر ساز حضرت سکینه (س) کوهدشت افتتاح شد+ تصاویر

به گزارش کانون سبحان، عصر امروز آئین افتتاحیه دبیرستان 9 کلاسه و خیر ساز حضرت سکینه (س) این شهرستان با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، رئیس آموزش و پروش کوهدشت و جمعی دیگر از مسوؤلان برگزار شد. حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این […]

به گزارش کانون سبحان، عصر امروز آئین افتتاحیه دبیرستان 9 کلاسه و خیر ساز حضرت سکینه (س) این شهرستان با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، رئیس آموزش و پروش کوهدشت و جمعی دیگر از مسوؤلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم اظهار کرد: انسان سرشار از سرمایه‌های عاطفی، مادی، معنوی و عقلی بوده و فاصله زندگی وی از زمان تولد تا مرگ است و بایستی دریک بازاری تجارت کند که ضرر نکند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در ساخت مدرسه به‌عنوان مکان مقدسی که تعلیم و تربیت در آن وجود دارد کار بسیار مطلوبی است چراکه موجب رشد سرمایه و جاودانگی سرمایه‌گذار خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت مزین شدن اسم مدرسه، به نام حضرت سکینه (ع) را مقدس و عملی مطلوب برشمرد و اظهار داشت: امروز خیرین مدرسه‌ساز گل لبخند را بر چهره‌های دانش آموزان نشاندند.

محمدرضا آزادبخت فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم عنوان کرد: نفس این کار خیر، بسیار ارزشمند است، امیدواریم شاهد سرمایه‌گذاری خیرین در سایر بخش‌ها، برای حل مشکلات دیگر مردم باشیم.