گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۰:۰۰
شناسه : 59977
تاریخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۷
دانش و دانایی پایه و اساس قدرت هر انسانی است دانش و دانایی پایه و اساس قدرت هر انسانی است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: دانش و دانایی پایه و اساس قدرت هر انسانی است.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت، الهیار ملکشاهی در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیر ساز حضرت سکینه (س) این شهرستان، اظهار کرد: امروز در دنیا همه کارشناسان سیاسی بر این وفاق دارند که اصلی‌ترین مؤلفه اقتدار، دانش و دانایی بوده و قدرت‌ سلاح‌های هسته‌ای، نظامی و اقتصادی از دانش حاصل می‌شود.

وی افزود: ما بایستی به دانشمندان پیشین خود به‌عنوان یک سرمایه افتخار کنیم چراکه مقتدرترین افراد به شمار می‌روند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه نقطه دانش و دانایی، مدرسه و پس‌ازآن دانشگاه است، اظهار داشت: آن فردی که با ساخت مدرسه به دانایی مردم کمک می‌کند فرقی با سازندگان سلاح‌های دفاعی و سازندگان داروهای سلامت ندارد زیرا پایه و اساس آن بوده و اثر آن جاودان است.

ملکشاهی گفت: کوهدشت دارای 100 طلبه خواهر بوده و درزمینهٔ احداث محل جدید مدرسه علمیه خواهران این شهرستان، حدود 200 میلیون تومان هزینه شده و تکمیل آن، نیازمند به همت خیرین می‌باشد.

محمد نقی نمک‌فروش خیر مدرسه‌ساز نیز در این مراسم عنوان کرد: دبیرستان حضرت سکینه (ع) به‌عنوان هفدهمین مدرسه‌ای که با عشق امیرالمؤمنین (ع) در کشور ساخته‌شده، فرصتی مناسب برای برگرداندن مال به خداوند متعال است.

وی گفت: رمز موفقیت در هر کاری ایمان به خدا و عشق به اهل‌بیت (ع) است، دانش آموزان دختر، مادران آینده مملکت هستند که فرزندان صالح را تربیت خواهند کرد.

انتهای پیام/