گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه کوهدشت
ساعت : ۰:۵۹
شناسه : 60333
تاریخ : ۰۱ دی ۱۳۹۷
نقشه دشمنان، ایجاد شکاف و تعمیق بین مردم و حاکمیت اسلامی است /مقاومت رمز پیروزی در مقابل استکبار نقشه دشمنان، ایجاد شکاف و تعمیق بین مردم و حاکمیت اسلامی است /مقاومت رمز پیروزی در مقابل استکبار

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خداشناسی، محبت و عمل را به دنبال داشته و راه مبارزه با خطاها و لغزش‌ها، ریاضت شرعی و نزدیک شدن به مقام قرب ربوبی است. وی افزود: امروز، روز عمل و فردا روز حساب است، تقوای الهی، تربیت […]

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: خداشناسی، محبت و عمل را به دنبال داشته و راه مبارزه با خطاها و لغزش‌ها، ریاضت شرعی و نزدیک شدن به مقام قرب ربوبی است.

وی افزود: امروز، روز عمل و فردا روز حساب است، تقوای الهی، تربیت نفس را به دنبال داشته و تمام حرکات و گفتاری که از دهان ما خارج می‌شود توسط دو فرشته ثبت خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا در پی ایجاد دودستگی درزمینهٔ جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: نقطه کانونی نقشه دشمنان، ایجاد شکاف و تعمیق بین مردم و حاکمیت اسلامی است چراکه حمایت مردمی، بالاترین ذخیره نظام اسلامی به شمار می‌رود.

طهماسبی تصریح کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی توده‌های مردم، کالاهای پرمصرف و زیرساخت‌ها را هدف قرار داده است و با تلاش در برپایی آشوب، تصویرسازی دروغین و لاینحل جلوه دادن مشکلات کشور، از این موارد بهره‌برداری می‌کند.

وی عزم و اراده جدی مسؤولان درزمینهٔ رفع مشکلات مردم را ضروری برشمرد و عنوان داشت: در آستانه چهل‌سالگی و کمال انقلاب هستیم، اکثر محققین جهان بر این باور هستند که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) و به‌عنوان پدیده قرن بیستم، معادلات استکبار را بر هم زد و دستاوردهای مهمی به همراه داشت.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) خطاب به مسؤولان گفت: بایستی دانست بهترین پاسخ به دشمنان، خدمت کردن به مستضعفان و زاغه‌نشینان به‌عنوان ولی‌نعمتان می‌باشد چراکه عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

طهماسبی ضمن تقدیر از برخی خدمات دولت و لزوم نقد سازنده، در خطاب به وزارت امور خارجه از تعلل هفت‌ماهه اروپا در ارائه بسته مالی به ایران انتقاد کرد.

وی فلسفه وجودی تحریم‌ها را مسئله بانکی برشمرد و بیان کرد: آمریکا گروه‌های تروریستی در منطقه را تقویت نمود، بااین‌حال محور مقاومت از قبیل، ایران اسلامی، حزب‌الله لبنان، فلسطین، عراق، یمن و … باقدرت ایستادگی کردند که فریاد عصبانیت استکبار را به همراه داشت، زیرابه هدف خود نرسیدند.

خطیب جمعه شهرستان کوهدشت گفت: نقشه‌های دشمنان بایستی برملا شود و از آن عبرت گرفت چراکه هرلحظه، درصدد برنامه‌ریزی در راستای فتنه‌های جدید در کشور می‌باشند.

طهماسبی با اشاره به اینکه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و اظهار کرد: حضرت آقا در ابتدای جلسه‌ی اخیر درس خارج فقه، درباره‌ی اثرات و تبعات اخروی ریاست و لزوم پرهیز انسان از تلاش برای دستیابی به آن مگر در مواقع تکلیف، پرداخت و فرمود، پذیرفتن دوره‌ی دوّم ریاست جمهوری بنده به جهت تکلیف حضرت امام (ره) بود.

انتهای پیام/