گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۳۱
شناسه : 60724
تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۷
گزارش تصویری همایش روز پرستار در کوهدشت/دی ماه 97 گزارش تصویری همایش روز پرستار در کوهدشت/دی ماه 97

به گزارش کانون سبحان، به مناسبت میلاد با سعادت پرستار کربلا حضرت زینب کبری (س) همایش گرامی‌داشت روز پرستار در سالن امید اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان، امینی زاده ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، […]

به گزارش کانون سبحان، به مناسبت میلاد با سعادت پرستار کربلا حضرت زینب کبری (س) همایش گرامی‌داشت روز پرستار در سالن امید اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان، امینی زاده ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، میرزایی کیا مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عالی پور مدیر عامل موسسه پرستاری سخاوت و پویان فلاحی مشاور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور و جمعی از پرستاران با همت شبکه بهداشت و درمان و انجمن سفیران سلامت کوهدشت اجرا شد.

در پایان مراسم به رسم یادبود از طرف مشاور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور تعداد ۵ اقامت ۳ روز و دو شب رایگان و هدایایی از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تعدادی از پرستاران حاضر در مراسم اهدا شد.

عکاس :حمید آدمی

 

 

انتهای پیام/م