گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۴:۴۱
شناسه : 60788
تاریخ : ۲۲ دی ۱۳۹۷
مسئولان از اشرافی‌گری دوری کنند/هوشیاری مردم در مقابل مکر دشمنان مسئولان از اشرافی‌گری دوری کنند/هوشیاری مردم در مقابل مکر دشمنان

امام جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم دوری از اشرافی گری برای مسئولان گفت: مقام معظم رهبری فرمود قول، امضا و تهدیدات دولتمردان آمریکایی هیچ اعتباری ندارد، مسئولان و مردم بایستی در مقابل مکر دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش کانون سبحان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: کسی که واقعاً اهل نماز باشد ضمن عیب زدایی، حق دیگران را نیز رعایت نموده و با تقوای الهی به سرمنزل سعادت خواهد رسید.

وی افزود: بایستی از قرآن الهام گرفته و در تلاوت آن تداوم داشته باشیم چراکه ریسمان محکمی مابین آسمان و زمین و نسخه شفابخشی برای تمام بشریت است.

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت قیام باشکوه ۱۹ دی عنوان کرد: قم سرچشمه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، حضرت آقا فرمود روحانیون، مراجع و مردم قم پشتوانه این حرکت مقدسی هستند که با رهبری الهی امام(ره) و باانگیزه قوی انقلابی به وجود آمد.

وی با اشاره به لزوم دوری از اشرافی گری برای مسئولان تصریح کرد: حضرت آقا فرمود قول، امضا و تهدیدات دولتمردان آمریکایی هیچ اعتباری ندارد، مسئولان و مردم بایستی در مقابل مکر دشمنان هوشیار باشند.

طهماسبی نقش کلیدی مجلس و قوه قضائیه در جلوگیری از تضییع اموال عمومی را مهم برشمرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به‌زودی یک ماهواره که ساخت ایران است به فضا پرتاب خواهد شد که از این خبر آمریکا و اسرائیل به ترس و لرزه افتاده است.

وی با اشاره به گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد آگاهی، خضوع در مقابل مردم، شجاعت، بیان بصیرت برای مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌ها از خصوصیات نماز جمعه به شمار می‌رود.

امام جمعه کوهدشت آگاهی در مقابل پروژه بی‌ثبات‌سازی و شایعه‌پراکنی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به‌زودی فساد جهانی توسط خط مقاومت اسلامی ایران، عراق، یمن، سوریه و … برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/