گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۳۴
شناسه : 60885
تاریخ : ۲۶ دی ۱۳۹۷
قرآن با زبان نو به جامعه منتقل شود قرآن با زبان نو به جامعه منتقل شود

امام‌جمعه کوهدشت گفت: همه وظیفه‌داریم که با زبان نو قرآن را به نسل جدید منتقل کنیم.

به گزارش کانون سبحان، شامگاه سه شنبه حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در همایش تجلیل از دانش آموزان برتر سی و ششمین جشنواره مسابقات قرآن، عترت، فرهنگی و هنری  که در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن به‌عنوان کلامی زیبا، فصیح و بلیغ نجات‌دهنده انسان از ضلالت و جهالت بوده و برای همه نسل‌ها برنامه دارد.

وی افزود: شریف‌ترین امت‌ها کسانی هستند که حامل و عامل قرآن باشند، سند تحول آموزش‌وپرورش قرآن محور است؛ یعنی باید دانش‌آموز استعدادهایش با روش درست و بر محور اسلام شکوفا شود.

امام‌جمعه کوهدشت دانش آموزان را سرمایه‌های اصلی کشور برشمرد و اظهار داشت: ما وظیفه‌داریم که با زبان نو قرآن را به نسل جدید منتقل کنیم چراکه پاسخ‌دهنده تمام سؤالات و موجب پیشرفت جامعه بشر است.

طهماسبی روش برداشت صحیح از قرآن را ضروری دانست و گفت: هنرمند واقعی کسی است که  از وضع موجود برای رسیدن به وضع مطلوب راهی پیدا نماید.

محمدرضا آزادبخت فرماندار کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هزینه برای دانش آموزان نوعی سرمایه‌گذاری انقلاب است، اظهار کرد: هرچه آموزش و پروش درزمینهٔ قرآن کار کند، قطعاً سربلندی  برای نظام اسلامی محسوب خواهد شد چراکه دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند.

وی  افزود: برخی برنامه‌های فرهنگی بر پایه حضور دانش آموزان صورت می‌پذیرد و این روزها که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، نقطه عطفی در رشد نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/