گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » لرستان
ساعت : ۲:۱۰
شناسه : 60928
تاریخ : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
تصاویر اختتامیه دومین جشنواره پَپی در کوهدشت تصاویر اختتامیه دومین جشنواره پَپی در کوهدشت

اختتامیه دومین جشنواره “پَپی” جشنواره به همت انجمن مردم‌نهاد آوای اردیبهشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوهدشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، اختتامیه دومین جشنواره “پَپی” جشنواره به همت انجمن مردم‌نهاد آوای اردیبهشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوهدشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز کوهدشت برگزار شد.

این جشنواره با حضور مدیرکل محیط زیست استان لرستان و معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات اداره‌ی فرهنگ و ارشاد کوهدشت با شناختن برگزیدگان و تقدیر از فعالان محیط زیست به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره‌ی پَپی، با موضوع هوای پاک، محیط زیست،پسماند،مصرف درست آب، پاکیزگی شهر و جنگلهای بلوط و برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در چند بخش و با محوریت نقاشی، نوشته و نقاشی، شعر ، انشاء طراحی و برنامه‌ریزی‌شده بود که پس از اطلاع‌رسانی و تعیین مهلت ارسال آثار، پس از دریافت بیش از ۳۰۰ اثر به مرحله‌ی داوری آثار رسید.

در مرحله‌ی داوری جشنواره کیومرث سلگی، داریوش جعفری و عَذرا رضایی پس از بررسی آثار بخش نقاشی با توجه به فاکتورهای مدنظر جشنواره، اکبر امرایی، مرتضی خدایگان، سجاد رضایی،بهناز وفایی نیز آثار ادبی را بررسی و برگزیدگان هر بخش را انتخاب کردند.

سپس از آنها دعوت شد تا به همراه دیگر شرکت‌کنندگان و دانش آموزان برخی مدارس، در روز ۲۹ دی ماه در سالن سینما امید، برای جشن پایانی و مراسم اختتامیه حضور یابند.

هدف این جشنواره، آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با محیط زیست و مشکلات زیست محیطی و فرهنگ‌سازی از سنین پایه بود که با استقبال خوب و درخشان مخاطبان موردنظر مواجه شد.

گفتنی است، که این جشنواره در مراحل و بخش‌های مختلف، مورد حمایت اداره کل محیط زیست استان لرستان، معاونت اداره کل آموزش و پرورش لرستان،اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوهدشت، شهرداری کوهدشت،منابع طبیعی شهرستان کوهدشت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن سفیران سلامت قرار گرفت.