گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۹:۱۴
شناسه : 62434
تاریخ : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
احداث «سد معشوره» حق مسلم مردم کوهدشت است/ لزوم رفع نقاط کور آنتن‌دهی احداث «سد معشوره» حق مسلم مردم کوهدشت است/ لزوم رفع نقاط کور آنتن‌دهی

امام‌جمعه کوهدشت گفت: سد معشوره‌ای که دو رئیس‌جمهور قول احداث آن را داده‌اند، حق مسلم مردم کوهدشت است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: امروز، روز عزت، سربلندی، امتحان و حرکت ملت ایران به سمت قله‌های پیشرفت، زیر سایه ولایت است.

وی افزود: رمضان ماه رحمت الهی و انجام عبادت خالصانه است، در این ماه، خداوند متعال لطف خود را شامل حال بندگان خواهد کرد.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام‌ اظهار داشت: معظم‌اله فرمودند « تغییر محاسباتی مسؤولان و نیز فاصله گرفتن مردم از نظام هدف خبیثانه آمریکا بوده و گزینه قطعى ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌ها است، چراکه مذاکره با دولت کنونى آمریکا سمّ مضاعف می‌باشد، البته جنگى نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌ها است و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‌تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد».

طهماسبی تصریح کرد: توطئه آمریکا فشار اقتصادی، عملیات روانی باهدف تغییر نظام محاسبانی مسؤول کشور، تسلیم شدن و رویارویی مردم با نظام است که نتیجه آن اولاً موجب افزایش نفرت مردم و مسؤولان از آمریکا و دوماً موجب افزایش شعارهای مرگ بر آمریکا شد.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به محرومان و مستضعفان در نگاه راهبردى رهبر معظم انقلاب‌، بیان داشت: مدیریت‌ها بایستی تقویت‌شده و تقوا و برنامه‌ریزی جدی در هر منطقه‌ای سرلوحه کارها قرار گیرد تا مشکلات مردم و اقتصاد رفع گردد.

خطیب جمعه کوهدشت خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور از خام فروشی نفت رنج می‌برد، اگر تولید ملی تقویت شود، وضع مردم بهتر شده و نقش مؤثری نیز در پرداخت مالیات خواهد داشت.

طهماسبی اشاره‌ای به برجام داشت و گفت: آن توافقی که شد، کدام‌یک از مشکلات کشور را حل کرد؟! آیا آمریکا را در اعمال باج‌خواهی جلی‌تر نکرد؟

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و مقاومت در برابر حربه‌های دشمنان، بیان کرد: سناریوی آمریکا ارعاب و ترساندن است، شهادت‌طلبى، شجاعت، خودباوری، نترسیدن از مرگ، تجربه جمهورى اسلامى در تحقق وعده نصرت الهى، نشان از نصرت‌هاى پیش روى انقلاب اسلامى دارد.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به‌ ضرورت اعتماد به جوانان در مسائل کشور، گفت: ملت ایران هوشیار است، چراکه شعار مقدس ما مرگ بر دشمنان خدا است.

طهماسبی با اشاره به تعلل مسؤولان در اجرای سد معشوره، تأکید کرد: سد معشوره‌ای که دو رئیس‌جمهور قول احداث آن را داده‌اند، حق مسلم مردم کوهدشت است، مگر این مردم به گردن انقلاب حق ندارند؟! ما در ایام دفاع مقدس دارای دو گردان بودیم، ضمن پیگیری‌های قانونی بایستی این سد احداث شود، چراکه احیاکننده بخش کشاورزی و اشتغال کوهدشت است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی ارتباطات گفت: مسؤولان نقاط کور آنتن دهی شهرستان را رفع کنند، وزیر کشور بایستی در راستای ایجاد شبکه ملی اطلاعات تلاش کند چراکه از آسیب‌های خطرناک فضای مجازی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/