گروه : سیاسی » عمومی » لرستان » نماز جمعه » نماز جمعه معمولان
ساعت : ۱۷:۵۱
شناسه : 62939
تاریخ : ۰۷ تیر ۱۳۹۸
همگان به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اذعان دارند/ آمریکا،بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر همگان به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اذعان دارند/ آمریکا،بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر

امام‌جمعه معمولان گفت: همگان به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب اذعان دارند.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر معمولان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، اظهار کرد: عظمت علمی امام جعفر صادق (ع) مورد اذعان دانشمندان شیعه و سنی است، اوضاع سیاسی منحصربه‌فرد و انتقال حکومت از بنی‌امیه به عباسیان با توجه به شعار عباسیان در دفاع از خاندان پیامبر (ص) فرصت مناسبی برای فعالیت علمی و فرهنگی امام جعفر صادق (ع) فراهم آورد، البته عصر ایشان عصر برخورد اندیشه‌ها و پیدایش فرق و مذاهب مختلف نیز بود.

وی افزود: بی‌نصیبی دستگاه حاکم از آگاهی‌های لازم دینی و مشخص ساختن موارد تحریف در دین، دو پیام معترضانه مکتب امام جعفرصادق (ع) به حکومت‌های غاصب بوده است.

امام‌جمعه معمولان با اشاره به دیدار رئیس و مسؤولان قوه قضاییه با مقام معظم رهبری اظهار داشت: معظم له نکاتی مهم را یادآورشدند ازجمله اینکه کارشناسان دشمن اذعان دارند که ملت ایران را با تحریم و تهدید نمی‌توان به‌زانو درآورد و این نتیجه 40 سال ایستادگی ، عزت و اقتداری بوده که ملت ایران از خود نشان داده است.

رضایی تصریح کرد: ازآنجاکه آمریکا شیطان مجسم و به تعبیر امام (ره) شیطان بزرگ است از هر راهی برای اغوا، وارد می‌شود ازجمله حمله نظامی یا تهدید و تحریم و یا حتی در قالب دلسوزی و بیان الفاظی چون رعایت کردن حقوق بشر درحالی‌که خودش بزرگ‌ترین ناقص حقوق بشر است.

وی گفت: پس از سقوط پهپاد آمریکا توسط دلاور مردان سپاه، مسوولان نابخرد آمریکا اقدام به عملی غیر معقول نمود و آن تحریم رهبر معظم و 8 نفر از فرماندهان ارشد سپاه و وزیر امور خارجه بود که این نشانه استیصال و درماندگی هر چه بیشتر کاخ سفید نشینان است چراکه آن‌ها رهبری ایران را با برخی رهبران دنیای مادی کنونی مقایسه می‌کنند که فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند درحالی‌که رهبری در ایران رهبری سیاسی و معنوی که فقط اختصاص به ایرانیان ندارد بلکه رهبر هر انسان آزادیخواه و استکبارستیز است علاوه بر این مگر رهبر معظم انقلاب و فرماندهان سپاه حساب بانکی در خارج از کشور دارند که بخواهند آن‌ها را تحریم کنند.

امام‌جمعه معمولان افزود: همگان به ساده زیستی رهبر معظم اذعان دارند و ایشان و حتی نزدیکان ایشان دارای شفاف‌ترین زندگی هستند.

رضایی گفت: حقارت بزرگ آمریکا مقابل قدرت دفاعی ایران، تزلزل و ناتوانی نظامی آمریکا، آشکار شدن بیشتر روحیه تجاوزکارانه آمریکا از پیام‌های سقوط پهپاد آمریکا به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: تحریم‌های اخیر ناشی از شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا در مقابل مقاومت ، ایستادگی ملت ایران و درایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

امام‌جمعه معمولان اظهار داشت: آمریکا چه در داخل کشور خود و چه در سطح بین‌المللی بزرگ‌ترین ناقص حقوق بشر است، تبعیض نژادی و نقض حقوق مسلمانان، اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی، نقض حقوق زنان، حمله به عراق و افغانستان و لیبی و تجهیز داعش و حمایت از عربستان کودک کش حمله به هواپیمای مسافربری ایران که 298 نفر را در سال 67 بی‌گناه به شهادت رساند، ازجمله مصادیق اثبات این ادعاست.

انتهای پیام/