گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۷:۵۹
شناسه : 62942
تاریخ : ۰۷ تیر ۱۳۹۸
ممانعت از حاكمیت تفكرات غربگرایانه در كشور، منطق رهبری است/ لزوم تسریع در تخصیص آب «سد معشوره» ممانعت از حاكمیت تفكرات غربگرایانه در كشور، منطق رهبری است/ لزوم تسریع در تخصیص آب «سد معشوره»

امام‌جمعه کوهدشت گفت: ممانعت از حاكمیت تفكرات غربگرایانه در كشور، منطق رهبر معظم انقلاب، در مواجهه با زیاده‌خواهى‌هاى دشمن است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، اظهار کرد: بدون تقوا، صبر در برابر مشکلات ممکن نیست، اگر کسی به خاطر خداوند متعال در برابر بلایا صبر داشته باشد، پاداش این عمل را می‌گیرد ولی در غیر این صورت، غم و غصه او را هلاک خواهد کرد.

وی افزود: امام جعفر صادق (ع) پرچم فقاهت و معرفی پروردگار عالمیان و تربیت‌کننده چهار هزار شاگرد در رشته‌های مختلف بوده است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تبیین رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در دیدار با مسؤولان قوه قضائیه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «قوه قضاییه در نظام جمهورى اسلامى همچون نهالى جدید روزبه‌روز رشد کرده و در دوره‌هاى مختلف پیشرفت‌هایى داشته است که در دوره جدید نیز باید نسبت به دوره‌هاى قبل، پیشرفت و آورده جدیدى داشته باشد.»

طهماسبی تصریح کرد: مهم‌ترین مأموریت قوه قضاییه در دوره جدید، ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام، قرآن و قانون اساسى است.

وی عزت، حکمت و مصلحت را سه اصل، در سیاست خارجى جمهورى اسلامى ایران‌ برشمرد و گفت: تحریم‌های اخیر آمریکایى‌ها حماقت و بی‌عقلی آنان را آشکارتر ساخت، امروز ماهیت دولت خبیث آمریکا نمایان شده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه، ملت ایران در عین مظلومیت، اقتدارش را به جهانیان نشان داده است، عنوان کرد: کارشناسان بین‌المللی به این باور قطعی رسیده‌اند که دیگر فشارها و تهدیدات علیه ایران جواب نمی‌دهد و آمریکا در این زمینه شکست‌خورده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه انسان بایستی امیر دینا باشد نه اسیر آن، اظهار داشت: با ظلم و حیله مخالفیم و اهل منطق و استدلال هستیم، کسی کوچک‌ترین خیانت علیه ملت کند، خائن به قرآن، اسلام و شهدا است.

وی گفت: تأکید بر حفظ کیان جمهورى اسلامى ایران و تضمین امنیت جهان اسلام‌، تکیه‌بر اصل مترقى و فقهى نفى سبیل‌، تبلور و عینیت‌بخشی به مفهوم «امت واحده اسلامى»، ممانعت از حاکمیت تفکرات غربگرایانه در کشور و… منطق رهبر معظم انقلاب، در مواجهه با زیاده‌خواهى‌هاى دشمن است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از حضور وزیر نیرو در کوهدشت، افتتاح پروژه آب‌رسانی و آغاز عملیات پست 230 به 63 کیلوولت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تسریع درروند تخصیص آب «سد معشوره» توسط شورای عالی آب را خواستاریم و احداث سد معشوره را حق مسلم مردم می‌دانیم.

طهماسبی ضمن تقدیر از فعالیت شهرداری در آسفالت خیابان‌ها، اشاره‌ای به مسائل منطقه داشتند و عنوان کرد: پهباد فوق پیشرفته و رادار گریز «گلوبال‌هاوک» آمریکا که صد هزار کیلومتر شعاع جاسوسی آن است و برخلاف قوانین هوانوردی دستگاه‌های خود خاموش کرده و علی‌رغم هشدارها وارد حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران شده بود، با آتش سامانه پدافند موشکى «سوم خرداد» نیروى هوافضاى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مورد هدف قرارگرفته و ساقط شد که این اقتدار روزافزون ایران را به دشمنان نشان داد.

انتهای پیام/