گروه : سیاسی » عمومی » لرستان
ساعت : ۱۸:۴۴
شناسه : 62946
تاریخ : ۰۷ تیر ۱۳۹۸
اجرای طرح هر مسجد یک خانه برای یاری رساندن به سیل زدگان اجرای طرح هر مسجد یک خانه برای یاری رساندن به سیل زدگان

سردار غیب پور، گفت: طرح هر مسجد یک خانه برای یاری رساندن به سیل زدگان و تسریع در بازسازی مناطق سیل زده اجرایی می شود.

به گزارش کانون سبحان به نقل از شبستان، سردار «غلامحسین غیب‌پرو»،گفت: تسریع در اسکان سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده ضروری است.

 

رئیس بسیج مستضعفین، با اشاره به برنامه های بسیح در یاری رساندن به سیل زدگان، افزود: بسیج در کنار مردم و هماهنگ با دولت جهت بازسازی مناطق سیل زده تلاش می کند.

وی از اجرای طرح هر مسجد یک خانه خبرداد و اظهار داشت:  این طرح عبارت از همین مطلب است که مردم هر محل با محوریت مسجد محله، ساخت یک‌خانه را عهده‌دار شوند.

سردار غیب پور، خاطرنشان کرد: خانه‌ای که برای طرح هر مسجد یک خانه تعریف شده است،که شامل خانه ای ۷۰-۸۰ متری است.

وی با بیان اینکه مردم مومن و متدین ایران اسلامی تاکنون برای یاری رساندن به سیل زدگان همت بزرگی داشته اند، خاطرنشان کرد: مردم هر محله می توانند  با اهدای کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند و قدمی در راستای بازسازی مناطق سیل زده و کمک به هموطنان سیل زده خود بردارند.

سردار غیب‌پرور، همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج و سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان مناطق سیل زده لرستان  تاکید کرد: اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای ساخت منازل سیل‌زدگان مورد تاکید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان اینکه امید می رود کار بازسازی مناطق سیل زده در کوتاه ترین زمان انجام شود، افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده 13 هزار و 600 مسکن در لرستان نیازمند ساخت و بازسازی اساسی دارد.

پایان پیام/