گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۱:۲۵
شناسه : 64701
تاریخ : ۰۷ مهر ۱۳۹۸
گزارش تصویری-تشریحی همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در کوهدشت گزارش تصویری-تشریحی همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در کوهدشت

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در کوهدشت برگزار شد

به گزارش کانون سبحان، همایش رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت ظهر امروز در حسینیه ثارالله (ع) سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این همایش اظهار داشت: شمشیر رزمنده و مجاهدان فی سبیل الله، اسلام را آبیاری و قرآن را سرسبز نگه‌داشته است.

وی افزود: بایستی فرصت ساز و منشأ اثر باشیم، جهاد در شهرستان ما این است که برای رضای خدا وحدت داشته و برنامه‌های جذابی را به جامعه ارائه دهیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت تربیت دینی جوانان در خانواده عنوان کرد: خودمحوری‌ها بایستی شکسته شود و به نور چشم امام زمان (عج) تبدیل شویم، چراکه امروز روز یاری حضرت اباعبدالله (ع) است.

وی بیان کرد: زیر پرچم ولایت احتیاج به وحدت داشته و سعادت دنیا و آخرت ما درگرو دین است زیرا دین نور بوده‌ و اگر درست عرضه شود تمام شبهات را از بین خواهد برد.

طهماسبی با اشاره به اینکه ولایت‌فقیه، ولایتی از جانب امام زمان (عج) است تصریح کرد: بیداری و بصیرت ما مرگ دشمنان اسلام و قرآن است، مجلس مقاومت بایستی در آینده شکل بگیرد چراکه دارای ملتی مقاومت هستیم.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت نیز در این همایش گفت: رزمندگان عزیز دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت زیبایی که به نمایش گذاشتند علیرغم جنگ هشت‌ساله، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران به بیگانه داده شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که جنگ هشت‌ساله ما را قوی‌تر کرد افزود: امروز قدرت سومی به نام جمهوری اسلامی ایران در جهان رویش کرده که این به دلیل شکستن ابهت شرق و غرب است.

محمدرضا آزادبخت سرپرست فرمانداری کوهدشت نیز در این همایش اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن مرهون رهبری و تلاش امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، خون مطهر شهدا و وحدت بین آحاد مردم است.

وی افزود: لازمه تداوم انقلاب اسلامی وحدت است و پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس سند افتخار نظام به شمار می‌روند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس برگ زرینی دیگر برای نظام و مردم است عنوان کرد: در کشور شاهد انتخابات مختلفی هستیم که هرکدام به‌نوعی مراجعه به رأی و نظر مردم در اداره کشور است، ما ۴۰ سال در سخت‌ترین روزهای جنگ انتخابات را که یک اصل بوده برپا کرده‌ایم و این‌ امری تعطیل ناپذیر است.

وی بیان کرد: در سال‌های پس از جنگ، اصل انتخابات به بهترین شکل برگزارشده و حاصل آن خدماتی بوده که دولت و مجلس‌های مختلف در جامعه عرضه داشته‌اند.

آزادبخت تصریح کرد: در سال جاری انتخابات بزرگی را با بهره‌گیری از حضور پرشور مردم اجرا خواهیم کرد و نیز شخصی که بیشترین رأی را از جانب مردم دارد، برگزیده خواهد شد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های رزمندگان و شهدای این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: نظام اسلامی همواره پاسخگویی تلاش مردمان این سرزمین است، اگر در کشور تولید داخلی رونق یابد اقتصاد نیز احیاء خواهد شد.

 

انتهای پیام/