گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۴۳
شناسه : 64931
تاریخ : ۰۶ آبان ۱۳۹۸
آغازنخستین سوگواره خوشنویسی استانی خط نستعلیق در کوهدشت+تصاویر آغازنخستین سوگواره خوشنویسی استانی خط نستعلیق در کوهدشت+تصاویر

نخستین سوگواره خوشنویسی استانی خط نستعلیق در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت آغاز شد.

به گزارش کانون سبحان، صبح امروز نخستین سوگواره خوشنویسی استانی خط نستعلیق، با حضور خوشنویسان مطرح استان لرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت آغاز به کار کرد.

علی فرج خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: این سوگواره استانی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) برای نخستین بار در حال برگزاری است و هنرمندان خوشنویس در نوبت صبح احادیث و اشعاری را با محوریت امام رضا (ع) کتابت خواهند کرد و مراسم اختتامیه نیز بعدازظهر امروز ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی و ابراز ارادت هنرمندان به امام رضا (ع) از اهداف برگزاری این سوگواره بوده و اجرای حضوری و زنده خوشنويسی از سوی هنرمندان مطرح، بر توانمندی‌های استان لرستان مهر تائید خواهد زد.

مسئول انجمن خوشنویسان کوهدشت و دبیر اجرایی سوگواره عنوان کرد: مراسم اختتامیه با حضور «محمدعلی کاروان» شاعر آئینی برجسته کشور و با اجرای «محمدامین فردوس» شاعر، مجری و شعرخوان آئینی و توانمند کشوری همراه خواهد بود.

 

انتهای پیام/