گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۰۵
شناسه : 65177
تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۸
برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشیم/هنوز انتخابات مجلس شروع نشده برخی شروع به تخریب کرده‌اند برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشیم/هنوز انتخابات مجلس شروع نشده برخی شروع به تخریب کرده‌اند

امام جمعه کوهدشت گفت: برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشیم وارزش‌های دینی را حاکم کنیم.

به گزارش کانون سبحان، با حضور امام‌جمعه کوهدشت، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی مراسم معارفه موسی طولابی به‌عنوان شهردار جدید کوهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم اظهار داشت: در کارهای خود اخلاص و نیت الهی را سرلوحه قرار داده و خدمت به مردم را بازیچه قرار ندهیم چراکه در دستگاه خداوند متعال نباید بازیگری کرد، کسی که ارزشی برای دیگران قائل نیست خود وی نیز اعتبار و ارزشی ندارد.

وی افزود: برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان کوشا باشیم، در کارها بایستی قانون اجرا شود، در شهرستان چه خبر است، هنوز انتخابات شروع نشده برخی شروع به تخریب کرده‌اند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت حاکم کردن ارزش‌های دینی توسط مسئولان جامعه، عنوان کرد: خدمات عمومی، نگه‌داری شهر و روستا از نیازهای عمومی جامعه بوده و حقوق شهروندی نیز بایستی رعایت شود و عوارض نیز بایستی به‌موقع پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه بایستی دغدغه خدمت داشته باشیم، تصریح کرد: محور کارهای ما بایستی دین باشد، مردم کوهدشت در سیل دچار خساراتی شدند، برای جبران خسارات بایستی جهادی عمل کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن انتقاد از پست گرفتن برخی افراد خاص درجاهای حساس، اظهار داشت: در بحث انتخابات مطالبه گری قانونی را وظیفه خود می‌دانیم، دفاع بایستی واقع‌بینانه و نقدها منصفانه باشد.

انتهای پیام/