گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۵۱
شناسه : 65184
تاریخ : ۲۱ آبان ۱۳۹۸
شهردار در انجام امورات شفاف و به مردم اطلاع رسانی کند/لزوم نگاه ویژه مسئولان لرستان در توزیع اعتبارات به کوهدشت شهردار در انجام امورات شفاف و به مردم اطلاع رسانی کند/لزوم نگاه ویژه مسئولان لرستان در توزیع اعتبارات به کوهدشت

رئیس شورای شهر کوهدشت گفت: شهردار در انجام امورات شفاف و به مردم اطلاع رسانی کند.

به گزارش کانون سبحان، رضا میرزایی اصل در مراسم معارفه شهردار جدید کوهدشت اظهار داشت: شهرداری نهادی عام‌المنفعه است، امیدواریم شهردار جدید با توجه به نزدیک بودن انتخابات از فشارها دوری‌کنید و شایسته‌سالاری افراد را ملاک قرار داده و وحدت و همدلی را ایجاد کند.

وی با اشاره به وضعیت توزیع اعتبارات در کوهدشت افزود: ما به ماشین‌آلات سنگین احتیاج داریم چراکه در سیل اخیر حتی بیل ماشینی نداشتیم که آب را مهار کنیم، از طریق مالیات بر ارزش افزوده و تملک دارایی و ستاد حوادث غیرمترقبه کوهدشت مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کوهدشت عنوان کرد: شهردار جدید خدمت به مردم را اولویت خود قرار داده و در انجام کارها به‌صورت شفاف و از طریق اصحاب رسانه به مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی ضمن اشاره به اصل های 101تا 106 و اصل ششم و هفتم اظهار داشت: طبق اصل ششم  در جمهوری اسلامی ایران امور کشور بایستی از راه انتخابات و به اتکا آرای عمومی اداره شود.

وی اصل هفتم را منطبق بر آیه امرهم شوری بینهم و شاور هم فی الامر برشمرد و خطاب به شهردار جدید گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، بایستی از باند بازی و گروه گرایی با توجه به اینکه شهرداری متعلق به همه آحاد مردم است،پرهیز کرد.

میرزایی اصل تصریح کرد: تعامل با ادارات و سازمان ها به نحوی که صرفه و صلاح شهرداری حفظ شود،صورت گیرد.

وی خطاب به مدیرکل شهری و شوراهای لرستان گفت:  با توجه به محرومیت شهرستان  نگاه ویژه‌ای از لحاظ توزیع اعتبارات به شهرداری کوهدشت شود.

انتهای پیام/