گروه : عمومی
ساعت : ۸:۲۰
شناسه : 65686
تاریخ : ۱۱ آذر ۱۳۹۸
خادمان فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه و پاسداشت بنیاد خادم الشهید قرار می گیرند خادمان فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه و پاسداشت بنیاد خادم الشهید قرار می گیرند

دکتر علیرضاسوری رئیس هیئت مؤسس بنیاد بین المللی خادم الشهیددرگفتگوبا خبرگزاری کانون سبحان، اظهار داشت:با توجه به فرمایش حضرت آقا زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست باید به گفتمان دهه شصت یعنی شایسته گزینی بدوراز منافع شخصی ، یعنی بمیریم تازنده بمانند، برگردیم تا از این برهه حساس گذر نماییم. وی […]

دکتر علیرضاسوری رئیس هیئت مؤسس بنیاد بین المللی خادم الشهیددرگفتگوبا خبرگزاری کانون سبحان، اظهار داشت:با توجه به فرمایش حضرت آقا زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست باید به گفتمان دهه شصت یعنی شایسته گزینی بدوراز منافع شخصی ، یعنی بمیریم تازنده بمانند، برگردیم تا از این برهه حساس گذر نماییم.

وی افزود:خادمان فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه و پاسداشت بنیاد خادم الشهید قرار میگیرند. #بنیادخادم_الشهید در نظر دارد از عزیزانی که در راستای انسانیت و خدمت به خلق گام بر میدارند، تندیس طلایی خود را در همایش مربوطه اهدا نماید.

رئیس هیئت مؤسس بنیاد بین المللی خادم الشهید عنوان کرد: امیدوارم داوران ما در انتخاب ایشان همواره مردد و به سختی بتوانند نفرات را در این حوزه انتخاب نمایند. همچنین در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و یادگاران شهدا بنیاد خادم الشهید در نظر دارد در همایش های آینده با اهدای تندیس خود از خانواده و بزرگان و یادگاران جنگ تحمیلی قدر دانی کند.

خبر : حاج رمضان قاضی زاده

 

انتهای پیام/