گروه : اخبار مهم » شهدا » شهدای کوهدشت » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۰:۴۲
شناسه : 65776
تاریخ : ۱۲ آذر ۱۳۹۸
انتخابات مجلس، جلوه‌ای از شکوه مردم‌سالاری/ كانديداها نباید به سیاه نمایی و تخریب رقبا متوسل شوند انتخابات مجلس، جلوه‌ای از شکوه مردم‌سالاری/ كانديداها نباید به سیاه نمایی و تخریب رقبا متوسل شوند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: انتخابات مجلس، شکوه مردم‌سالاری است و كانديداها نباید به سیاه نمایی و تخریب رقبا متوسل شوند.

به گزارش کانون سبحان، سردار مرتضی کشکولی امروز در اولین یادواره ۱۲۲ شهید بسیجی کوهدشت، اظهار داشت: چهار پاسخ در وصیت‌نامه شهدای بسیجی وجود دارد، بعضاً برای تبعیت از امام (ره) به میدان آمده و خود را فدا می‌کردند، دوم برای دین، سوم برای مردم و چهارم که قلیل بودند می‌گفتند برای اینکه شهید بشویم به میدان آمده‌ایم، بسیجیان به این درک رسیده‌اند که شکر تبعیت از امام (ره) و هم‌چنین سایر مراحل نتیجه و استحقاقش شهادت است.

وی افزود: کسی که برای استقلال، آزادی و اعتقادات دینی جان‌فشانی می‌کند دارای پیوستگی مطلوبی برای تشکیل امت واحده و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان سقوط نظام شاه و پیروزی در جنگ هشت‌ساله را مرهون تلاش مردم برشمرد و عنوان کرد: در شکستن سد دست‌نیافتنی علوم هسته‌ای بسیجیان خوش درخشیدند و در حادثه سیل اخیر پل‌دختر حدود ۱۸ هزار بسیجی اعم از روحانی و غیر آن، حضورداشته که ظرف دو سه هفته معضل اصلی راحل کردند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات سال ۹۶ و جدید، بسیج به میدان آمد و به کمک دستگاه‌های امنیتی و نظامی شتافت و این معضل را رفع کرد، مدل امروز جبهه مقاومت برگرفته از سبک و روش بسیج در دفاع از ارزش‌ها است.

سردار کشکولی بیان کرد: حضرت آیت‌الله جوادی آملی جنگ ۸ ساله را به جنگ جهانی سوم تعبیر کرد چراکه تعداد زیادی از کشورها به عراق در مقابل ایران کمک کردند، درگذشته هر جنگی سر می‌گرفت درنهایت بخشی از این سرزمین کم می‌شد، ولی در این چهل سال انقلاب اسلامی از بعد مادی، باوجود جنگ و فتنه‌های مختلف یک وجب از سرزمین به دست دشمن نرسید و این به برکت وجود و تلاش بسیجیان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز ایران در بحرانی‌ترین منطقه با دشمنی‌های فراوان حضورداشته ولی به لطف خداوند متعال، مردم و بسیجیان تحت پرچم ولایت امن‌ترین کشور جهان است.

وی عنوان کرد: هدف دشمنان از اغتشاشات این بود که مردم را از نظام جدا کنند، زیرا مردم و بسیجیان سلاح استراتژیک کشور محسوب می‌شوند، سیاست نظام مبتنی بر رأفت، اقناع‌سازی و رحمت است همان‌طوری که در تجمعات اخیر مشاهده کردیم که فرمانده سپاه کوهدشت و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به میان مردم رفته و با رأفت و اقناع‌سازی قضیه را به‌خوبی جمع کردند.

سردار کشکولی علت اوج گرفتن بسیج را اتکا آن به دین و فرهنگ عاشورا برشمرد و گفت: کمبود جمعیت دلیل ترک میدان‌ها نیست، قرآن می‌فرماید اگر به عده توجه نکنید و به مجاهدت ادامه دهید ما به شما رسیدگی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اشاره‌ای به بیانیه جمعی از سیاسیون و سلبریتی ها درباره اغتشاشات اخیر داشت و گفت: هنرمندان غرب زده و سیاسیون کودن بیانیه‌ای دادند که حتماً باید بررسی شود این‌هایی که با اغتشاشگران برخورد کرده‌اند، خوب یا بدعمل کرده‌اند، به عبارتی درصدد این هستند که حضور بسیج در میدان را محکوم کنند، به کوری چشم آنان مردم دارای آگاهی و بصیرت بوده و ارتقاء فکری دارند و طبق آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ…» همه قدرت خود را جمع کرده و بر آمادگی خود برای دین، معرفت، دفاع از مردم و دستاوردهای انقلاب می‌افزاییم.

وی با اشاره به‌ضرورت افزایش ظرفیت‌های داخلی و همراهی بااراده ملت گفت: ایستادگی، ولایت‌پذیری و دفاع از ارزش‌ها مار را به جامعه‌ای رویین‌تن رسانده است، طبق نصرت الهی و وعده‌ای که خداوند متعال داده است پیروز این عرصه هستیم، برخی چون زورشان به ما نمی‌رسد شبانه و مخفیانه کنسولگری‌مان را در نجف به آتش زدند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه عمده مشکلات داخلی به مجلس برمی‌گردد، اظهار داشت: امروز در آستانه انتخابات هستیم و یک شکوه دموکراسی و مردم‌سالاری است، در زمان انتخابات خیلی دغدغه مند هستند، ما مجریان، ناظران، دولت‌مردان، کاندیداها، هواداران و احزاب باید رقابت را در عین رفاقت انجام داده و متوسل به تخریب و سیاه نمایی نشویم زیرا تخریب رقیب، بداخلاقی و مردم را در جان هم انداختن ممنوع است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید مجلسی قوی داشته باشیم، مجلس چون ممکن است به ورطه معامله با دولت بخورد، نماینده باید چهارچشمی مراقب باشد، مردم از کاندیداها مطالبه داشته باشند که شجاع، پاک دست و اهل‌معامله و قدرت ظاهری نباشد و جایگاه ملت را بشناسد.

وی با اشاره به منابع سرشار کشور، گفت: در انتخابات باید جشن دموکراسی بگیریم، پس هیجانی رأی ندهیم به کسی رأی بدهیم که پای ارزش‌ها بماند، ما پیرو راه شهدا هستیم چراکه در غیر این صورت ارزش‌ها را درک نکردیم، برای شاخت تمدن اسلامی رودربایستی را کنار گذاشته و برای مردم کارکنیم.

انتهای پیام/