گروه : اخبار پیشنهادی » اخبار مهم » عمومی » فیلم » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۳:۲۳
شناسه : 65838
تاریخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۸
اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الاجمیلا» در کوهدشت برگزار شد+عکس و فیلم اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الاجمیلا» در کوهدشت برگزار شد+عکس و فیلم

اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الاجمیلا» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، با حضور امام‌جمعه کوهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی مراسم اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الاجمیلا» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) کوهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم اظهار داشت: اگر وجود مقدس حضرت امیر المومنین (ع) و فرزندان بزرگوار ایشان نبود، دین تعطیل یا دست‌خوش تحریف می‌شد.

وی اشاره‌ای به نظریه اسلام خلافتی و امامتی داشت و افزود: مقام اهل‌بیت (ع) بسیار رفیع است، اگر خط امامت را از اسلام جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تشکر از فعالیت فرهنگی موسسه «به بانو» و حوزه علمیه خواهران شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات نزدیک است، بایستی عدالت نسبی، تقوا و اخلاص را سرلوحه عمل قرار دهیم، اهل‌بیت (ع) خود را مدیون احدالناسی نکردند.

 

 

این سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین موبایل برگزارشده است که 58 اثر در قالب حرفه‌ای و 357 اثر در قالب غیرحرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره واقع در موسسه «به بانو» ارسال‌شده است، ازاین‌بین حمید آدمی، محمدحسین درویشی، سید محسن قاسمی و سید نیما موسوی در قالب حرفه‌ای و جواد احمدی رودی، طاهره امرایی، راضیه رستمی و الهام کرمی در قالب عکاسی با موبایل برگزیده شناخته شدند.

گفتنی است فرهنگ عزاداری، نمازظهرعاشوراء، هنردرعزاداری های محرم، عزاداری و مشارکت‌های اجتماعی، محرم و خانواده، محرم و کودک، محرم و فرهنگ حجاب و عفاف، محرم و مسجد و آئین‌های سنتی عزاداری لرستان از محورهای این سوگواره بوده است که به همت موسسه فرهنگی هنری، اجتماعی «به بانو» و مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام/