گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۰۱
شناسه : 65946
تاریخ : ۰۳ دی ۱۳۹۸
حقیقتاً به دنبال برگزاری انتخابات سالم در کوهدشت هستیم حقیقتاً به دنبال برگزاری انتخابات سالم در کوهدشت هستیم

به گزارش کانون سبحان، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری کوهدشت، جلسه هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات کوهدشت در محل سالن جلسات اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد. ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کوهدشت بنا […]

به گزارش کانون سبحان، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری کوهدشت، جلسه هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات کوهدشت در محل سالن جلسات اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کوهدشت بنا را بر این داریم که سالم و صحیح برگزار شود.

وی افزود: بهترین بازوان حمایتی در زمینه آرام کردن قاطبه مردم، رسانه‌ها و افراد فعال در این فضا هستند، از اصحاب رسانه انتظار داریم در فضای مجازی، تحلیل‌ها و در گروه‌های اجتماعی ما را همراهی و کمک کنند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: کاربرانی بایستی در سر صندوق‌های رأی باشند که ضمن آموزش، سرعت عمل داشته باشند، برگزاری سالم و درست انتخابات به عهده اعضای هیئت اجرایی است و هیئت نظارت نیز ناظر بر انتخابات هستند.

فضای مجازی به بستری برای شایعات نادرست انتخاباتی تبدیل‌شده است

نعمت‌الله رشیدیان نیز در این جلسه اظهار داشت: کارگروهی در زمینه آسیب‌شناسی انتخابات گذشته مهیا شده و افراد محترمی که حاشیه‌ای نداشته و کنترل رفتار خود رادارند در سر صندوق‌های رأی استفاده شوند.

وی افزود: فضای مجازی به بستری برای برخی افراد، در زمینه شایعات نادرست تبدیل‌شده است، امیدواریم فرماندار شهرستان جلسه‌ای تدارک دیده که اصحاب رسانه شهرستان در ارائه اخبار درست و موثق در زمینه انتخابات توجیه شوند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس یازدهم کوهدشت با اشاره به مزایای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی، عنوان کرد: در چینش افراد پیشنهادی در صندوق‌ها، از افرادی استفاده شود که ازنظر اجتماعی واداری در حوزه صندوق اخذ رأی، ذی‌نفوذ نباشند.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات کوهدشت تصریح کرد: صلاحیت‌های داوطلبان، در چهارچوب قانون انتخابات و به نحو احسن صورت گرفت، با تصمیم مدبرانه در راستای برگزاری صحیح و سالم انتخابات از ایجاد تنش‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در ادامه سرپرست فرمانداری کوهدشت از برگزاری انتخابات الکترونیک استقبال نموده و به برگزاری نشستی با اصحاب رسانه شهرستان در آینده نزدیک اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/