گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۱۵
شناسه : 66040
تاریخ : ۰۹ دی ۱۳۹۸
حماسه ۹ دی، مظهر ولایتمداری و عزت ملت ایران است حماسه ۹ دی، مظهر ولایتمداری و عزت ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: حماسه عظیم 9 دی مظهر عزت، استقلال و ولایتمداری مردم بود و با عنوان «روز بصیرت» تبدیل به «یوم‌الله» شده و از این حیث در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: حماسه عظیم ۹ دی مظهر عزت، استقلال و ولایتمداری مردم بود و با عنوان «روز بصیرت» تبدیل به «یوم‌الله» شده و از این حیث در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: ملت ایران در این روز ثابت کردند که همیشه پای‌کار هستند و برای دفاع از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد مردم نیز بااقتدار در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه صاحبان انقلاب اجازه فتنه دیگری را ‌به دشمن نخواهند داد، عنوان کرد: ما باید ابعاد فتنه را بشناسیم، معرفی کنیم و بدانیم که فتنه در این مملکت جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به‌ ضرورت خاموش کردن فتنه‌ها با روشنگری، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می‌شود» و هم‌چنین فرمودند: «مهم‌ترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ی بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعی‌شان این بود. می‌خواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند و نتوانستند.»

کونانی گفت: مهم‌ترین کار در حوادث تاریخی عبرت گرفتن از آن است و وقتی مردم شریف ایران از حوادث فتنه ۸۸ عبرت گرفتند و فریب دشمنان را نخوردند، به صحنه آمده و نمایان کردند که مطیع ولایت و در خط انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «حادثه‌ی نهم دی یک حادثه‌ی عجیبی است؛ به خاطر دل‌بستگی مردم به‌نظام بود. این‌ها نشان‌دهنده‌ی اعتماد مردم است.»

انتهای پیام/