گروه : عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۵۰
شناسه : 66270
تاریخ : ۱۷ دی ۱۳۹۸
شهید سلیمانی نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام راستین بود شهید سلیمانی نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام راستین بود

جانشین فرماندهی سپاه کوهدشت گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان در مکتب اسلام راستین بود.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ اردشیر طرهانی در مراسم یادبود شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد نبی اکرم (ص) کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان در مکتب اسلام راستین بود و قیام برای خدا، زندگی برای اسلام، فداکاری درراه آزادی مردم منطقه از دست دشمنان، داشتن منش و رفتارهای یک مجاهد واقعی و پیروی از ولایت‌فقیه از خصوصیات ایشان به شمار می‌رود.

وی افزود: در طول تاریخ سرداران و ژنرال‌های زیادی در سطح دنیا بوده‌اند که به‌واسطه عملکردشان نامی برای خود کسب نموده‌اند اما هیچ‌کدام به‌اندازه سردار سلیمانی بعد از خود به این اندازه آثار فرهنگی بجا نگذاشته‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه کوهدشت عنوان کرد: دشمنان بارها تلاش کردند که سردار را به شهادت برسانند ولی هر بار نتوانستند و خواست خدا این بود که شهادت بزرگی را برایش رقم زد.

وی تصریح کرد: اگر سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس هرکدام به‌تنهایی و در دو زمان مختلف به شهادت می‌رسیدند شاید این نتایج و آثار و برکات رخ نمی‌داد، شهادت این دو مجاهد در یک‌زمان و مکان شاید یکی از نقشه‌های الهی برای تقویت جبهه مقاومت و تزلزل استکبار است.

 طرهانی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی خروج آمریکا از منطقه است که به برکت خون این شهیدان در حال اجرایی شدن است.

جانشین فرماندهی سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه «حاج قاسم» قهرمان همه مردم آزادی‌خواه جهان است، عنوان کرد: این‌همه محبوبیت و عزت شهید سلیمانی به دلیل غرق شدن وی در ولایت است، به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا انتقامی سخت در انتظار جنایتکاران است.

انتهای پیام/