گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۱۶:۲۳
شناسه : 66729
تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
انتخابات یکی از مظاهر اقتدار نظام است انتخابات یکی از مظاهر اقتدار نظام است

امام جمعه کوهدشت گفت:انتخابات یکی از مظاهر اقتدار نظام است .

به گزارش کانون سبحان؛ حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک به مناسبت چهل‌و‌یکمین‌سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران دارای عزت است وانقلاب اسلامی برمحور دین و عدالت شکل گرفته و براین اساس دارای معرفت دینی، سیاسی و اخلاقی است.

وی با اشاره تهدید، تفرقه افکنی و شایعه پراکنی برخی دشمنان خارجی و داخلی، افزود: استقلال همه جانبه،‌ پیشرفت علمی و فناوری، عدالت محوری، مبارزه با فساد و ظلم، داشتن آرمان خواهی، پیشرفت‌هایی در بعد پزشکی، نظامی و سازندگی، دستاوردهای اقتصادی، اقتدار ، صادرات غیر نفتی و… از جمله برکات مهم انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

امام جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از حرکت قوه قضائیه در مبارزه بافساد، خواستار ادامه دادن این مسیر شد و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو در مبارزه با ظلم، فساد و عدالت محوری، زنده بوده و وارد گام دوم شده است.

وی با اشاره شکست راهبردی عربستان و هم پیمانان وی در منطقه، اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی دشمنان تصور کردند که ممکن است خط مقاومت فروکش کرده و کم رنگ شود، در حالی که مسیر شهید سپهبد سلیمانی ادامه دارد.

طهماسبی با اشاره به اینکه یکی از مظاهر اقتدار نظام انتخابات است، گفت: آمریکا برای انتخابات نقشه کشیده و مهمترین هدف دشمن این است که مردم مشارکت نکنند، این روزها به عناوین مختلف درصدد دلسرد کردن مردم هستند و راهبرد فشار حداکثری را برای مشارکت حداقلی پیش گرفته اند.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود: انقلابی بودن، عدالت محوری، مدرس وار بودن، مردمی، نترس، متدین، دفاع کننده از منافع ملت و … باید از شاخصه های یک نماینده مجلس باشد.

وی ضمن انتقاد از نظریه برخی از مسئولان در مورد با معیشت یا مقاومت ، اظهار داشت: امروز همه ما مدیون بوده و باید مراقبت کنیم که انتخابات با عظمتی شکل بگیرد و کشور بیمه شود و قانون، وحدت و آرامش شعار ما در انتخابات امسال است.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: معامله قرن خیانت عظیمی است، می خواهند همه چیز را نابود کنند و قبله اول مسلمین را غصب کرده و خط مقاومت را در فلسطین خاموش کنند، ولی به لطف خدا و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این طرح جنایت کارانه شکست خواهد خورد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: ۲۲ بهمن یوم الله بوده و روز بیعت با ولایت، دین و قرآن و روز پیروزی لشگریان خدا، روز شرف، قرآن ودفاع از مظلومان می باشد، در این روز مردم سراسر کشور زیر پرچم ولایت در گام دوم انقلاب، با مشت های گره کرده با اسلحه همیشگی، الله کبر و مرگ بر آمریکا گویان، از سنگر انقلاب، کوچک و بزرگ به دشمنان نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی ایران به عنوان یادگار روح الله هم چنان زنده است.