گروه : اخبار پیشنهادی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۳:۵۶
شناسه : 66984
تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ایده جالب هیئات مذهبی کوهدشت/ جشن میلاد حضرت علی (ع) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود ایده جالب هیئات مذهبی کوهدشت/ جشن میلاد حضرت علی (ع) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

مسئول هیئت فرهنگی، هنری و مذهبی محفل شهدای کوهدشت گفت: با توجه به اینکه اجتماعات و جلسات حضوری هیئات مذهبی برای مقابله و جلوگیری از کرونا تعطیل‌شده است مردم عزیز می‌توانند مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) به‌صورت مجازی مشاهده کنند.

میثم طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان ، اظهار داشت: با توجه به اینکه اجتماعات و جلسات حضوری هیئات مذهبی کوهدشت هم چون سایر شهرها برای مقابله و جلوگیری از کرونا تعطیل‌شده است، مردم عزیز شهرستان می‌توانند برنامه هیئات مذهبی شهرستان را به‌صورت زنده و اینترنتی دنبال کنند.

وی افزود: برای اینکه مردم عزیز از برنامه‌های مناسبتی هیئات شهرستان استفاده کنند، با کمک اطلاع‌رسانی کانال های خبری شهرستان بر آن شدیم که با راه‌اندازی حسینیه مجازی، برنامه‌های مذهبی و مناسبتی را به‌صورت زنده و اینترنتی پخش‌کنیم به‌طوری‌که مردم در منازل خود بدون مراجعه حضوری، آن را مشاهده کنند.

مسئول هیئت فرهنگی، هنری و مذهبی محفل شهدای کوهدشت با اشاره به اینکه این برنامه برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: جشن میلاد حضرت علی (ع) امشب ۱۷ اسفند ساعت 21:15 دقیقه، به‌صورت آنلاین با سخنرانی و مولودی‌خوانی و با همکاری هیئات مذهبی کوهدشت برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم به‌صورت زنده در حسینیه مجازی هیئت محفل شهدای کوهدشت به آدرس https://www.aparat.com/heiat85/live و هم‌چنین در صفحه اینستاگرام این هیئت به آدرس mahfeleshohada61@ قابل‌مشاهده است.

انتهای پیام/