گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۲۱
شناسه : 67023
تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ضدعفونی اماکن و معابر پرتردد کوهدشت توسط بسیجیان/ریشه‌کنی کرونا نیازمند کار جهادی است ضدعفونی اماکن و معابر پرتردد کوهدشت توسط بسیجیان/ریشه‌کنی کرونا نیازمند کار جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه ریشه‌کنی کرونا نیازمند کار جهادی است گفت: سپاه و بسیج همواره در بحران‌ها و سختی‌ها در کنار مردم بوده و موفقیت خود را در عرصه های مختلف، مرهون ولایت پذیری و پیوند عمیق و ارتباط با مردم می داند.

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کانون سبحان، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: از ابتدای بحران ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه جلوگیری ازشیوع این بیماری توسط سپاه شهرستان صورت گرفت و نیروهای سپاه و بسیج نیز برای مقابله با این ویروس اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ریشه‌کنی کرونا نیازمند کار جهادی است افزود: سپاه و بسیج همواره در بحران‌ها و سختی‌ها در کنار مردم بوده و موفقیت خود را در عرصه های مختلف، مرهون ولایت پذیری و پیوند عمیق و ارتباط با مردم می داند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم ایستاده‌ایم، عنوان کرد: در چندین مرحله توسط بسیجیان و گروههای جهادی کوهدشت عملیات ضدعفونی کردن اماکن و معابر پرتردد، به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت و هم چنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شایعات فضای مجازی در مورد ویروس کرونا، عامل اخلال در امنیت روانی جامعه است، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح آگاهی مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا دارند و باید از این ظرفیت عظیم در جهت آگاهی‌‌بخشی هر چه بیشتر و ایجاد روحیه امید و امنیت روانی در بین مردم، تا ریشه کن نمودن این ویروس منحوس به نحو مناسب استفاده کرد.

انتهای پیام/