گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۲۲:۲۲
شناسه : 67071
تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تصاویر افتتاح نقاهتگاه نگهداری بیماران کرونایی در خرم آباد تصاویر افتتاح نقاهتگاه نگهداری بیماران کرونایی در خرم آباد

به گزارش کانون سبحان، نقاهتگاه نگهداری از بیماران کرونایی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، استاندار لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان استانی در خرم آباد افتتاح شد. این نقاهتگاه به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان در […]

به گزارش کانون سبحان، نقاهتگاه نگهداری از بیماران کرونایی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، استاندار لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان استانی در خرم آباد افتتاح شد.

این نقاهتگاه به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان در مجموعه شهید بهشتی خرم‌آباد راه اندازی شده و در آن امکانات اولیه برای نگهداری بیماران کرونایی پس از بهبودی نسبی فراهم است و دوران نقاهت را در نقاهت گاه ها سپری خواهند کرد.

این مرکز جهت نگهداری بیماران کرونایی در بخش مردان، بخش زنان، ایستگاه پرستاری، CPR، اتاق پزشک، سوپر وایزر، قسمت اداری، اتاق رست پرسنل، حراست فیزیکی و آمبولانس با ظرفیت ۷۰ تخت و قابلیت ارتقا به ۱۲۰ تخت راه اندازی شده است.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه استان لرستان در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سپاه در این شرایط موجود با تمام توان در کنار مردم است و تمام ظرفیت‌هایی که دارد را در جهت کنترل و پیشگیری از کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و هموطنان قرار می‌دهد.

وی افزود: نیروهای بسیجی و جهادی درمانی و بهداشتی بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی در این نقاهتگاه به صورت داوطلب به کارگیری شده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امید می‌رود بتوانیم با کمک و همکاری مردم و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف بتوانیم این برهه را نیز پشت سر بگذاریم و ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/