گروه : اخبار پیشنهادی » بین الملل » عمومی
ساعت : ۲۳:۱۵
شناسه : 67379
تاریخ : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
تهیه 100 هزار کیسه جسد برای شهروندان آمریکایی تهیه 100 هزار کیسه جسد برای شهروندان آمریکایی

پنتاگون در پی هشدار دولت آمریکا مبنی بر افزایش مرگ و میر بر اثر همه گیری کروناویروس طی هفته های آتی به دنبال تهیه 100 هزار کیسه جسد به سبک ارتش برای غیر نظامیانی است که در روزهای آتی از کووید19 خواهند مرد.

به گزارش کانون سبحان؛ به نقل از “تیتریک“؛ پنتاگون در پی هشدار دولت آمریکا مبنی بر افزایش مرگ و میر بر اثر پاندمیک (همه گیری) کروناویروس طی هفته های آتی به دنبال تهیه 100 هزار کیسه جسد به سبک ارتش برای غیر نظامیانی است که در روزهای آتی از کووید19 خواهند مرد.

بر اساس گفته های دو فرد آگاه، آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) از طریق یک گروه درون سازمانی 100 هزار کیسه جسد درخواست کرده است.

این اقدام غم انگیز مغایر با استقرار 2 کشتی بیمارستانی تحسین برانگیز پنتاگون برای نیویورک و لس آنجلس که به منظور کاهش فشار از بیمارستان های پر ازدحام منطقه ای تدارک دیده شده، است.

به گزارش بلومبرگ، یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که پیش بینی می شود حتی با شدیدترین محدودیت های 30 روزه بهداشت عمومی 200 هزار آمریکایی جان خود را از دست بدهند.

دونالد ترامپ با بررسی این پیش بینی ها هشدار داد که آمریکایی ها دو هفته دردناکی را پیش رو دارند.

دولت ترامپ، جزئیات مربوط به پیش بینی ها درباره شیوع ویروس که تاکنون جان بیش از 4400 نفر در آمریکا را گرفته و بالغ بر 200 هزار نفر را آلوده کرده، به اشتراک نگذاشته است.

یکی از افراد آگاه به موضوع گفت که آژانس لجستیک دفاع هنوز تاریخ تحویل خاصی از FEMA ندارد، اما این آژانس به محض آماده شدن آنها را می خواهد.

سخنگوی FEMA گفت که این آژانس برای نیازهای احتمالی آتی برنامه ریزی محتاطانه ای انجام می دهد که شامل آمادگی برای دفن احتمالی از ایالت های آمریکا می شود.

این سخنگو اظهار داشت که ممکن است برای برخی از ایالت ها و دولت های محلی ضروری باشد، اما FEMA هنوز محموله ای را دریافت نکرده است.

این مقام با بیان اینکه این کیسه ها در ایالت های درخواست کننده توزیع می شود، افزود که این آژانس برای تقویت دارایی های موجود با مدیران بهداشت و اورژانس منطقه ای و ایالتی همکاری می کند.

بیمارستان ها در مکان هایی مانند نیویورک و نیوجرسی به منظور کمک به نگهداری اجساد در منطقه ای که ظرفیت نگهداری آن اشباع شده با کامیون های یخچال‌دار محفوظ می مانند.

انتهای پیام/