گروه : اخبار مهم » عمومی » لرستان
ساعت : ۰:۱۴
شناسه : 67428
تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۳۹۹
پيام تبريك فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بمناسبت روز ارتش پيام تبريك فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بمناسبت روز ارتش

سرتيپ دوم پاسدار مرتضي كشكولي طي پیامی از حماسه آفريني ها، ایثار، گذشت و فداکاری دلاورمندان ارتشي جمهوري اسلامي ايران تقدير كرد.

به گزارش کانون سبحان، بمناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتيپ دوم پاسدار مرتضي كشكولي؛ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان طي پیامی ضمن گراميداشت اين روز بزرگ از حماسه آفريني ها، ایثار، گذشت و فداکاری دلاورمندان ارتش جمهوري اسلامي ايران بالاخص امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تقدير كرد.

متن پيام فرمانده سپاه لرستان به شرح ذيل است؛

ارتشیان عزيز در ۲۹فروردين ماه ۱۳۵۸ با لبيك به ندای امام خميني(ره) با همه توان و یکصدا برای تحقق اهداق مقدس انقلاب اسلامی ایران گام برداشتند و پس از آن نيز در دوران هشت ساله دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح با ايستادگي در برابر دشمن اجازه ندادند حتي يك وجب از خاک اين سرزمين به چنگال بیگانگان بیفتد.
در طي اين سالها كه استكبارجهاني با طراحي توطئه ها و نقشه هاي مختلف بدنبال اهداف تجزيه طلبانه و ناامن كردن مرزهاي كشور بود نيروهاي مسلح با آمادگي و حضورهوشمندانه در همه صحنه ها ضمن حفظ تماميت ارضي و استقلال كشور با حفاظت و حراست از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی تمام نقشه هاي شوم دشمنان را خنثي كرد و با ايستادگي مقتدرانه در مقابل دشمن قدرت برتر دفاعي ايران را به رخ دنيا كشيد و با ايثار و از خودگذشتگي امنيت را براي مردم عزيز ايران به ارمغان آورد.
همچنان كه رهبرمعظم انقلاب ارتش را یکی از مردمی ترین نهاد‌های کشور مي دانندكه بین نهاد‌های گوناگونی که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتی ارتش را نگاه میکنیم، میبینیم یکی از نزدیکترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکی از نزدیکترین به کمک به حرکت عمومی مردم است؛ این خیلی چیز قیمت‌دار و با ارزشی است.
نیروهای مسلح و ارتش همواره از هيچ تلاشي براي پيشرفت و خودكفايي در عرصه هاي نظامي دريغ نكرده است و علي رغم همه تهديدها و تحريم ها با تكيه بر توان و ظرفيت داخلي به تجهيزات پيشرفته دفاعي دست يافته است تاجايي كه در حال حاضر ايران اسلامي يكي از برترين قدرت هاي نظامي دنيا محسوب مي شود.

بدون شك همه اين موفقيت ها و افتخارآفريني ها به سبب وحدت و همدلي بين نيروهاي مسلح ارتش وسپاه پاسداران در طي سال هاي مجاهدت بوده كه باعث عزت و عظمت ايران اسلامي شده است.

امروز نيروهاي متدين، باتقوا و انقلابي ارتش دوشادوش ساير نیروهای مسلح در صحنه ها و رويدادهاي مختلف همچون سيل، زلزله و در حال حاضر بيماري كرونا كه نياز به كمك و امدادرساني بوده با تمام قوا و امكانات به ياري و خدمتگزاري مردم عزيز شتافته اند همچناني كه ۲۹فروردين امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا رژه خدمت را جهت كمك به مردم برگزار خواهند كردند.

اينجانب ضمن عرض خداقوت به همه دلاورمردان غيور ارتشي بخصوص ارتشيان عزيز استان لرستان به پاس سال ها مجاهدت و خدمت بي منت توفيقات روزافزون اين عزيزان را از درگاه خداوند متعال در سايه توجهات حضرت وليعصر(عج) وتدابير حكيمانه فرماندهي معظم كل قوا خواستارم.

سرتيپ دوم پاسدار مرتضي كشكولي
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان

انتهاي پيام/