گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۰۳
شناسه : 67469
تاریخ : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
شکوه سخاوت در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه/۲۴۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه کوهدشت توزیع شد+تصاویر شکوه سخاوت در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه/۲۴۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه کوهدشت توزیع شد+تصاویر

مرحله اول «رزمایش کمک مومنانه» با توزیع 2400 بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از اقشار ضعیف جامعه که زندگی‌شان با سختی در حال گذران است؛ رزمایش «کمک مومنانه» با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در کوهدشت برگزار شد.

سرهنگ کرم کونانی در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با سفیرافلاک، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: در مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه کوهدشت، سپاه شهرستان ۲۴۰۰ بسته معیشتی با ارزشی بالغ‌بر ده میلیارد ریال را بین نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و از قبل شناسایی شده اند، توزیع کرد.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیمه دوم رمضان و با مشارکت سپاه و خیرین انجام خواهد شد و تا عید فطر ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه نمادی از همدلی مردم ایران در مقابله با همه سختی‌ها به شمار می‌رود.

ماشاءالله نعمتی فرماندار کوهدشت در حاشیه این مراسم اظهارداشت: از اقدامات مؤثر، به‌موقع و فعال بسیجیان کوهدشت که به‌طور مستمر از ابتدای ویروس کرونا، در خدمت‌رسانی به مردم بسیار خوش درخشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت، با اشاره به اهمیت توجه ویژه به نیازمندان جامعه، اظهار داشت: این حرکت که لبیکی به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بود، به‌طور مطلوب توسط سپاه شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/