گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۱۳
شناسه : 67481
تاریخ : ۳۰ فروردین ۱۳۹۹
شناسایی افراد نیازمند، محوری مهم در رزمایش کمک مومنانه است شناسایی افراد نیازمند، محوری مهم در رزمایش کمک مومنانه است

سرهنگ کرم کونانی گفت: شناسایی افراد نیازمند، ازمحورهای مهم در رزمایش کمک مومنانه به شمار می رود.

به گزارش کانون سبحان؛ سرهنگ کرم کونانی در جلسه هماهنگی اجرایی نمودن رزمایش «کمک مومنانه» در کوهدشت، اظهار داشت: فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در مورد رزمایش گسترده «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا»، اتمام‌حجتی برای تمام نهادها می‌باشد، برای تحقق این امر، وظیفه‌داریم با تمام ظرفیت‌ پای‌کار بیاییم.

وی افزود: ان‌شاءالله از این مشکل بیماری کرونا عبور خواهیم کرد، چراکه حوادث و مشکلات زیادی نیز درگذشته داشته که باقدرت از آن‌ها عبور کرده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه را مهم برشمرد و عنوان کرد: شماره‌حساب اصلی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رزمایش مواسات و کمک مومنانه اعلام‌شده است، امیدواریم با همکاری جمعی و خیرین بتوانیم مقداری از آلام مردم نیازمندی که در بحث کرونا با مشکل مواجه شده‌اند را کاهش دهیم.

وی ضمن قدردانی از شبکه بهداشت و کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا، تصریح کرد: با توجه به اینکه شناسایی افراد نیازمند و کم‌بضاعت ازجمله محورهای مهم رزمایش کمک مؤمنانه است، در این راستا توسط بسیجیان کوهدشت تعدادی از مردم شناسایی‌شده اند که تحت پوشش نهاد خاصی نبوده و کرونا مشکلاتی برای زندگی‌شان به وجود آورد است.

انتهای پیام/