گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۷:۴۵
شناسه : 67543
تاریخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
کمک مومنانه معلمان کوهدشتی به نیازمندان/ کلنگ زنی چهار مدرسه در هفته معلم انجام می‌شود کمک مومنانه معلمان کوهدشتی به نیازمندان/ کلنگ زنی چهار مدرسه در هفته معلم انجام می‌شود

ریاست اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت از کلنگ زنی چهار مدرسه در هفته معلم این شهرستان خبر داد.

محمدجواد رفیعیان در گفت‌وگو با کانون سبحان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: ملت عزیز ایران نشان داده‌اند که همیشه درصحنه‌های مختلف، به‌صورت جهادی و داوطلبانه آماده مبارزه با سختی‌ها بوده و اهل تلاش هستند و در آزمون ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند.

وی افزود: فرهنگیان کوهدشت در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، در راستای کمک مومنانه، حضوری فعال داشته و هم چنان ادامه دارد، به‌طوری تابه‌حال مقداری اقلام بهداشتی به ارزش 110 میلیون ریال به همت معلمان شهرستان، بین فقرا و محرومان توزیع‌شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با اشاره به اقدامات پیشگیرانه درزمینهٔ مقابله با شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: در راستای آموزشی با توجه به نیاز دانش آموزان در ایام خانه‌نشینی، تلاش کردیم از طریق فضای مجازی و شبکه شاد آموزش‌های لازم را ارائه بدهیم.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های هفته معلم داشت و گفت: حضور در مزار مقدس شهدای گران‌قدر، دیدار با امام‌جمعه کوهدشت، اهدای هدایا و تقدیر از معلمین برتر، توزیع بروشور هفته معلم، تقدیر و تبریک روز معلم به کلیه معلمان از طریق ویدئوکنفرانس و… ازجمله برنامه‌های هفته معلم امسال به شمار می‌رود.

رفیعیان اظهار کرد: در زمینه مدرسه‌سازی، تجهیز و آماده‌سازی آن، قدم‌های مثبتی را برداشته‌ایم به‌طوری‌که سال گذشته شش مدرسه را تحویل داده و در هفته معلم امسال نیز کلنگ 4 مدرسه را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/