گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۵:۵۴
شناسه : 67556
تاریخ : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کوهدشت/تلاش مدافعان سلامت تداعی اخلاص رزمندگان دفاع مقدس است توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کوهدشت/تلاش مدافعان سلامت تداعی اخلاص رزمندگان دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کوهدشت از توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی درمجموع دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه کوهدشت خبر داد.

 

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ کرم کونانی در آیین مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کوهدشت، اظهار داشت: درمجموع دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه، چهار هزار و 100 بسته معیشتی درزمینهٔ توزیع و کمک به اقشار نیازمند در کوهدشت تدارک دیده شد.

وی با اشاره به توزیع شش پک جهیزیه کامل بین نوعروسان نیازمند، افزود: بسته‌های معیشتی بین افرادی توزیع‌شده است که تحت پوشش کمیته امداد و نهادی نبوده بلکه از بیماری کرونا دچار صدمه شده‌اند.

فرمانده سپاه کوهدشت ضمن تقدیر از کادر درمان شهرستان در راستای مقابله با کرونا، عنوان کرد: از دو پرستار شجاع و ایثارگر کوهدشتی که خالصانه در راستای خدمت به مردم ایستاده و ویروس کرونا را به جان خریدند و چهل روز داوطلبانه به مبتلایان کرونایی خدمت‌رسانی نموده،تقدیر و تشکر می کنم،چراکه صحنه ای را به نمایش گذاشته اند که تداعی‌کننده اخلاص رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس می‌باشد.

وی تصریح کرد: ضدعفونی معابر پرتردد، فعالیت 254 نیروی بسیجی در طرح ملی غربالگری، ضدعفونی منازل کرونایی برپایی ایستگاه سنجش سلامت و برپایی تور ایست بسیج ازجمله فعالیت سپاه کوهدشت در زمینه مقابله با ویروس کرونا می‌باشد.

کونانی با اشاره به‌پیش قدم بودن سپاه در زمینه کمک‌های مومنانه، تأکید کرد: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم تا غلبه کامل بر ویروس منحوس کرونا تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/