گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۵۹
شناسه : 67833
تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
رژيم جعلي اسرائیل ویروسی بدتر از کرونا است رژيم جعلي اسرائیل ویروسی بدتر از کرونا است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: رژیم جعلی صهیونیست، جنایتکاری بی‌ریشه و ویروسی خون‌خوار بدتر از کرونا بوده و روز اول بر ترور، غصب و ظلم بر مظلومین بنیان نهاده شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با کانون سبحان، اظهار داشت: روز قدس، به‌فرمان امام راحل روز اتحاد و حماسه مسلمانان علیه مستکبران و غده سرطانی صهيونيسم است، بایستی این حالت حماسه هم چنان زنده بماند.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیست، جنایتکاری بی‌ریشه و ویروسی خون‌خوار بدتر از کرونا بوده و روز اول بر ترور، غصب و ظلم بر مظلومین بنیان نهاده شد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سناریوهای خطرناک اسرائیل برای برپایی فتنه در منطقه، عنوان کرد: همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برعلیه این جنایتکار در جهان متحد شده‌اند و زمان پاک شدن «لکه ننگین اسرائیل» فرا رسیده است.

گرامیداشت روز قدس با روشنگری در فضای مجازی
وی با اشاره به اینکه استكبارستيزي و ظلم‌ستیزی در دين اسلام داراي اهميت است، تصریح کرد: روز قدس، روز تبلور و پويايي جهان اسلام و روز زمین‌گیر شدن رژیم منحوس و نژادپرست اسرائیل است.

طهماسبی با اشاره به بحث کرونا و عدم تجمعات برای روز قدس، بيان كرد: سخنران ویژه روز جهانی قدس امسال، رهبر معظم انقلاب است که در ساعت ۱۲ روز جمعه با جهان اسلام سخن خواهد گفت و مطمئناً مسائل مهمی مطرح خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت خطاب به افسران جنگ نرم گفت: بهره‌گیری هدفمند از فضای مجازی می‌تواند تأثیری به‌اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد، پس ضرورت دارد در این بستر به تولید محتوا و روشنگری پرداخت.

انتهاي پيام/