گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۱۷
شناسه : 67835
تاریخ : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
آئین رونمایی اولین اتاقک تست کرونا کشور در کوهدشت برگزار شد+تصاویر آئین رونمایی اولین اتاقک تست کرونا کشور در کوهدشت برگزار شد+تصاویر

آئین رونمایی اولین اتاقک نمونه‌گیری تست کرونا کشور در کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، امروز با حضور فرماندار کوهدشت، رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی آئین رونمایی از اولین اتاقک تست کرونا کشور در کوهدشت برگزار شد.

دکتر حسن امینی زاده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با کانون سبحان، اظهار داشت: تعداد دو مورد اتاقک تست کرونا برای اولین بار کشور جهت استفاده در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان ساخته‌شده است که امروز آئین رونمایی آن در مرکز درمانی شهید محمد علیم عباسی کوهدشت برگزار شد.

وی افزود: این اتاقک به همت سازمان مردم‌نهاد نگاه چرخان و با تأمین مالی خیرین نیک‌اندیش آقایان اسماعیل دوستی و مهرداد غضنفری و توسط مهندس محمدحسین آزادبخت تولیدشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت با اشاره به اینکه این اتاقک‌ها مشابه اتاقک‌های تست کرونا کره جنوبی ساخته‌شده است، عنوان کرد: به‌وسیله این اتاقک‌ها ارتباط مستقیم افرادی که کار نمونه‌گیری تست کرونا را در شهرستان انجام می‌دهند،قطع خواهد شد.

به گفته محمدحسین آزادبخت اتاقک کاملاً ایزوله است و به نحوی ساخته‌شده که در فضای باز و در مجاورت هرگونه شرایط جوی قابل‌استفاده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمد حسین آزادبخت(سازنده) و کامبیز غضنفری(دبیر سازمان مردم نهاد نگاه چرخان) تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/