گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۱۶
شناسه : 67896
تاریخ : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
اجازه دهن‌کجی به قانون را نمی‌دهیم/ برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت اجازه دهن‌کجی به قانون را نمی‌دهیم/ برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: اجازه دهن‌کجی به قانون را نمی‌دهیم و برخوردی قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت داریم.

به گزراش کانون سبحان، سرهنگ عباس دولتشاهی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ به مخلین نظم و امنیت شهرستان، برابر قانون و ضوابط، باقدرت و شدت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: از امروز شاهد مشت آهنین نیروی انتظامی و اقدامات بازدارنده و با شدت در سطح شهرستان کوهدشت، علیه قانون‌شکنان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: بافرهنگ سازی که همه دستگاه‌ها وظیفه‌دارند، صف مخلین نظم و امنیت از صف مردم نجیب شهرستان جدا می‌شود، با این بخش از ناهنجاری‌ها که گروهی اندک با دهن‌کجی به قانون ایجاد می‌کنند، برابر قانون برخورد قاطعی داریم.

وی تصریح کرد: برخورد شدید و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت، برخورد با قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر، برخورد با اراذل‌واوباش، برخورد با رانندگان متخلف و… ازجمله برنامه‌ها در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی است.

دولتشاهی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی تا نتیجه و آرامش مطلوب کار خود را ادامه داده و با تخلفات آشکاری که نقض صریح قانون است به‌شدت برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/