گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۲۶
شناسه : 67999
تاریخ : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خطر آتش‌سوزی بیخ گوش متمرکزترین انارستان ایران/ نیروی‌های مردمی و بسیج برای اطفاء حریق وارد عمل شدند+عکس خطر آتش‌سوزی بیخ گوش متمرکزترین انارستان ایران/ نیروی‌های مردمی و بسیج برای اطفاء حریق وارد عمل شدند+عکس

یاسر فرهادی در گفت‌وگو با کانون سبحان اظهار داشت: ساعاتی پیش مراتع و مناطق جنگلی ورودی تنگ‌سیاب کوهدشت دچار حریق شده است که توسط نیروهای مردمی، بسیج، دهیاران، آتش‌نشانی و منابع طبیعی مهار شد. وی افزود: منطقه ای که دچار حریق شده، صعب‌العبور است و شیب تندی دارد، حضور به موقع نیروها برای اطفاء مانع […]

یاسر فرهادی در گفت‌وگو با کانون سبحان اظهار داشت: ساعاتی پیش مراتع و مناطق جنگلی ورودی تنگ‌سیاب کوهدشت دچار حریق شده است که توسط نیروهای مردمی، بسیج، دهیاران، آتش‌نشانی و منابع طبیعی مهار شد.

وی افزود: منطقه ای که دچار حریق شده، صعب‌العبور است و شیب تندی دارد، حضور به موقع نیروها برای اطفاء مانع گسترش آتش سوزی شده است.

بخشدار کوهنانی با اشاره به اینکه به همراه معاونت عمرانی استاندار لرستان و فرماندار کوهدشت در محل حریق حضور داریم، عنوان کرد: متاسفانه امکانات مناسبی برای اطفای حریق در این شرایط نداریم و ضعف در این زمینه به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: از کشاورزان محترم درخواست داریم کاه و کلش باقیمانده غلات در زمین را آتش نزنند، زیرا علاوه براینکه موجب آلودگی هوا و عدم حاصلخیزی خاک می شود، احتمال سرایت آتش‌سوزی به دیگر مزارعی که فعلا محصول خود را برداشت نکرده اند را دارد.

گفتنی است ساعاتی پیش مزارع روستای سپیده گل‌گل و در نزدیکی منطقه پریان کوهدشت دچار حریق شده بود که با حضور به موقع نیروهای مردمی و آتش‌نشانی مهار شد.

انتهای پیام/