گروه : اخبار مهم » بین الملل » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » یادداشت
ساعت : ۱۷:۰۱
شناسه : 68231
تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۹
دمیدن سرنا از دهان گشاد دمیدن سرنا از دهان گشاد

محمد کرم ساعد پور نوشت:شما باز در این فضا شیطنتتان گل کرده و با این نامه سرگشاد به دشمن سیگنال می زنید که در ایران یک صدای واحد وجود ندارد! آری آقای خویینی ها! دیگر شیطنت های شما نخ نما شده است.

به گزارش کانون سبحان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدکرم ساعد پور در پاسخ به نامه سرگشاده موسوی خویینی ها به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مطلبی تحت عنوان«دمیدن سرّنا از دهان گشاد» تقریر نموده اند که به شرح زیر می باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جواب نامه سرگشاده موسوی خویینی ها به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

توسط محمد کرم ساعد پور

 

دمیدن سرّنا از دهان گشاد

 

در رابطه با نامه کذایی ایشان چند نکته در محضر مردم ولایت مدار و منصف و باوجدان ایران خطاب به آقای خوینی ها بیان می‌شود:

 

1- در ابتدای نامه نوشته‌اید “امید آنکه در آن درنگ شود و مایه خیر ملت و کشور و جمهوری اسلامی باشد“:

آقای خوینی ها! کسانی که حظّ و بهره‌ای از جریان شناسی عقیدتی و سیاسی دارند و در ریل‌گذاری امام امت (ره) معمار انقلاب اسلامی مشی می‌نمایند تاکنون خیروبرکتی از حضرت‌عالی ندیده‌اند. شما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دچار انحراف فکری شده و به‌اصطلاح تفسیر قرآن گروه تروریستی فرقان را به عهده گرفتید و از طرف شهید مطهری (ره) تذکر خورده و خروجی خزعبلات تفسیری شما، گودرزی قاتل شهید مطهری (ره) بود و آن عزیز ایدئولوگ را از سر راه حذف کردند تا میدان تاخت‌وتاز شما را مهیا کنند.

 

مرحوم جعفر شجونی در کتاب خاطراتش می‌گوید: “وقتی صحبت‌های شمارا گوش می‌کردیم، گفتیم این قاتل مطهری (ره) خواهد شد.”

آری در میان نخبگان معروف شد که درواقع قاتل شهید مطهری (ره) آقای موسوی خویینی هاست (مردم کتاب خاطرات ناطق نوری، قاضی وقت محاکمه گودرزی قاتل شهید مطهری (ره) را بخوانند تا بیشتر به این نکته واقف شوند).  بعد از رحلت امام امت (ره)، توسط شما بسیاری از معمّمین دنیاطلب و بی‌بصیرت، واقفی شده و از مسیر ولایت‌فقیه که در وجود امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجلی و تجسّم یافته بود انحراف پیدا کردند. به‌طور اختصار؛ شما موجب شبه کودتای 18 تیر 78 و فتنه چندلایه 88  شدید که توسط شماها و جرج سوروس طراح انقلاب‌های رنگی با رمز تقلب طراحی‌شده بود و بر اساس آن می‌خواستید مثل بعضی از هم پالگی های اکنون شما که قصد نادیده گرفتن رأی مردم در سوم خرداد را داشتند،  رأی جمهور را نادیده گرفته و به ابطال برسانید، ولی حضرت آقا در دفاع از مردم به هیچ‌کدام از شماها باج ندادند.

آقای خویینی ها ! تاکنون کوچک‌ترین خیری در شما ندیده‌ایم. و لذا؛ “ما را به خیر شما امید نیست، شر مرسان” .

 

2- نوشته‌اید: “آنچه از مسموعات و مشاهدات و مطالعه گزارش‌ها و تحلیل‌ها دریافت کرده‌ام، آشکارا حاکی از آن است که آنچه در ذهن و زبان بسیاری از مردم و در زندگی آنان می‌گذرد، زیبنده نظامی نیست که با پرچم اسلام به دنیا معرفی می‌شود.”

 

در رابطه با این فراز از نامه، نکته‌ای قابل‌ذکر است:

سال 58 که مردم متوجه عدم کارایی دولت موقت شدند و از آن‌ها اعلام ناامیدی کردند و آقای بازرگان هم متوجه ناامیدی مردم شده بود، گفت: “انقلاب به بن‌بست رسیده است” و امام عزیز برآشفته شده و با صدای رسا فرمودند: “انقلاب به بن‌بست نرسیده، شما به بن‌بست رسیده‌اید.” حال که رفقای دولتی شما نه‌تنها نتوانسته‌اند اقتصاد را صدروزه سروسامان دهند، بلکه طی مدیریت 7 ساله خود مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی را نیز ایجاد کرده و از چشم ملت افتاده‌اند و مردم در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر دست ردّ به سینه شما زده و نیروهای انقلابی را روانه مجلس نموده اند و در کوی و برزن نام شماها را به خوبی نمی برند؛ می خواهید توپ را ناجوانمردانه به زمین دیگران بیندازید و عمود انقلاب اسلامی را به نیابت از دشمنانِ نام و نشان دار، هدف قرار دهید؟

 

آقای خویینی ها! شما به بن بست رسیده اید، مردم مثل اول انقلاب بلکه محکم تر پای اصل انقلاب ایستاده اند و مسئولین بی حال و ناکارآمد را بر نتافته و در مقابل مسئولین فعالی مثل وزیر محترم بهداشت که شبانه روز در رابطه با ویروس منحوس کرونا، خود و همکارانش در سرتاسر کشور فعالیت شبانه روزی دارند را با جان و دل می پذیرند.

 

3- نوشته اید: “بر زبان بسیاری از مردم در کوی و برزن و در برخی محافل و مجالس سخنانی می رود که از عمق بی اعتقادی و بی اعتمادی نسبت به مدیریت کلان و مدیران کلان کشور حکایت می کند.”

 

آقای خویینی ها! در این فراز از نامه، اگر “مدیریت کلان” را حذف می کردید حرف صحیحی بر قلم جاری کرده بودید، چون همانطوری که گفته شد؛ مردم از مدیریت اشرافی شماها به ستوه آمده اند. مدیریتی که در سایه تبلیغات ژورنالیستی شماها موجب شکاف عمیق طبقاتی شده و به اصطلاح ضریب جینی را بالا برده است. موافقت های اصولی را برای دارودسته خود جفت و جور کردید، به طوری که بعضی از دوستانت در یک خوداظهاری اعتراف کردند؛ “ما هزار میلیارد سرمایه داریم!” یا دیگری گفتند: “من ریاکار نیستم، هزاران میلیارد سرمایه دارم!”

دوستان قدیم و جدید شما مثل دارودسته رضاخان، زمین های مردم را تصاحب کرده اند، به طوری که اکنون نیروهای انقلابی، با تمام سلیقه های مختلف خیز برداشته اند تا دست به یک خانه تکانی اساسی زده و در یک تقابل مدیریت انقلابی و اشرافی دست ردّ به سینه دوستان اشرافی شما بزنند و شماها را از ویلاهای شمال شهر تهران بیرون کرده و طرح از کجا آوده اید؟ را به مرحله اجرا برسانند.

راستی آقای خویینی ها ! چه خوابی برای جناب آقای رئیسی (مثل شهید لاجوردی) دیده اید که در رأس قوه قضائیه بنا دارد چنگال نحس نامحرمان را از یقه انقلاب اسلامی رها کند؟

آیا در جریانید که نیروهای انقلابی بنا دارند تا اجرای دقیق گام دوم انقلاب اسلامی از سه مانع عبور کنند که یکی از این موانع عبور از هوای نفس است که هر حرفی را بر زبان و قلم جاری نکنند و از هر کس و ناکسی برای تقویت باند و جریان خود پشتیبانی نکنند و یکی هم عبور از غرب است که آب خوردن ما را به غرب دخیل نبندند و سوم عبور از غرب باخته هایی ست که سر دوستان شما را کلاه گذاشته تا مرز خودی و غیرخودی را برداشته و شماها را در جریان فتنه 88 حَمَله و عَمَله ی نتانیاهو قرار دادند و به نیابت از او بعضی مردم را به کف خیابان های تهران کشاندید و کلام نورانی امام (ره): “ما می توانیم” را به بوته فراموشی سپردید و وقیحانه به دنیا اعلام کردید که “ما نمی توانیم” ما هنرمان این است که فقط قادریم “آبگوشت بزباش” درست کنیم !!!

آقای خویینی ها ! مدیریت کلان را باید بر اساس خط مشی امام راحل (ره) بررسی کرد، نه بر اساس دیدگاه نهضت آزادی و جبهه ملی و دگراندیش هایی امثال حضرتعالی!

 

امام (ره) فرمودند: ” اسرائیل باید از بین برود“، ” مدیریت کلان” برای اجرای امر امام عزیز از حیث سلاح، حزب الله لبنان را تقویت کرد، به طوریکه در جنگ 33 روزه ماشین جنگی اسرائیل را از کار انداخت و علی رغم میل قلبی آمریکا، و اروپای پادو، یک پیروزی درخشان برای حزب الله بر جریده تاریخ ثبت شد و هیبت پوشالی صهیونیست ها را در هم شکست. “مدیریت کلان” فلاخون مبارزین مظلوم فلسطین را به موشک های مخرّب که بلای جان صهیونیست های غاصب شده تبدیل کرد که موازنه وحشت را ایجاد کرده است. اسرائیل اکنون مثل بید از مبارزین فلسطینی می لرزد. اسرائیلی که در جنگ با اعراب طی 6 روز کشورهای عربی را از پای درآورد  و ایده ی پان عربیسم را باطل نمود.

مدیریت کلان” سوریه خط مقدم مبارزه با اسرائیل را نجات داد و سِحر قدرتی آمریکائی ها را باطل کرد و اراده پولادین جبهه مقاومت را در معرض نمایش قرار داده و به دنیا ثابت کرد که با وجود “مدیریت کلان” ، دنیا قادر به تحمیل اراده های شیطانی خود بر ملت های آزاده نیست.

مدیریت کلان” عراق همسایه را از لوث کثیف داعش نجات داد که خون سنّی های محب اهل بیت (ع) و شیعه را در شیشه کرده بود و حصار دفاعی را در بیرون از مرزهای ایران کشید تا ایران مثل پاکستان و افغانستان محل تاخت و تاز داعش و آمریکای جنایتکار قرار نگیرد.

مدیریت کلان” در جریان تجاوز ائتلاف سعودی ها ، صهیونیست ها، آمریکایی ها و اروپا، پابرهنه های یمنی را تقویت کرد و دنیا را به إعجاب برانگیخت که منبعد کسی برای توان نظامی این ها ترّه خورد نکند.

مدیریت کلان” به مردم ایران اسلامی ثابت کرده است که هرجا نهاد و ارگانی مستقیما زیر نظر “مدیریت کلان” است به رشد و ترقی زائدالوصفی می رسد، از باب مثال نیروهای مسلح قابل ذکر است.

اکنون به برکت این “مدیریت کلان” سلاح های بازدارنده ی ما، کیان آمریکائی ها و صهیونیست ها را در سرتاسر عالم تهدید می کند.

به دستور “مدیریت کلان” 5 کشتی حامل انرژی فسیلی با پرچم جمهوری اسلامی ایران عازم حیاط خلوت آمریکایی ها یعنی ونزوئلا شد و آمریکایی ها در داخل کشور  ایران یک صدا را شنیده و هشدار جدی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را جدی گرفتند، لذا تهدیدهای خود را نتوانستند عملی کنند. و اکنون چهار کشتی دیگر عازم آن سرزمین است و دنیا نظاره گر است که دیگر نباید روی ابرقدرتی آمریکا حساب باز کنند. و شما باز در این فضا شیطنتتان گل کرده و با این نامه سرگشاد  به دشمن سیگنال می زنید که در ایران یک صدای واحد وجود ندارد! آری آقای خویینی ها! دیگر شیطنت های شما نخ نما شده است. مردم و مسئولین در این زمینه یک صدا هستند و سروصدای شما را به پشیزی نمی خرند و بعید است که آمریکایی ها دست به یک حماقت بزنند و با طناب پوسیده شما به چاه ویل بیفتند و الّا آن زمان است که تصمیم آخر گرفته شود و انتقام خون مقدس شهید سلیمانی گرفته شده و معامله قرن جور دیگری رقم بخورد.

مدیریت کلان” اقتصاد مقاومتی را طراحی کرد که سرانجام در یک جهش تولیدی به اقتصاد منهای نفت برسیم و سر چاه های نفت را جای آب سنگین اراک پلمپ کنیم تا در تکانه های اقتصادی کشور کلافه نشویم و برای دشمن دست ها را بالا نبریم.

مدیریت کلان” بود که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، کشور را به خوداتکایی بنزین رساند تا در شرایط تحریم شکننده برای کشور ایجاد بحران نشود و “ مدیریت کلان ” است که … .

آقای خویینی ها! ظاهرا حق داشته باشید که از “مدیریت کلان” دل پرخونی داشته باشید، چرا که بحران های ایجاد شده توسط امثال جنابعالی را به فرصت تبدیل می کند، به طوری که در اقرار خود آمریکایی ها شنیده می شود که: “ما سالها روی یک پروژه براندازی کار می کنیم ولی با یک ابر مردی به نام آیت الله خامنه ای مواجه می شویم که با یک جمله رشته های ما را پنبه می کند.

آقای خویینی ها! مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی، قدردان امام و رهبری هستند، اینها استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را پاس می دارند و فراموش نمی کنند که زمانی در همین مشهد، بیگانگان بر سردر یک رستوران نوشته بودند “ورود سگ ها و ایرانی ها به داخل رستوران اکیدا ممنوع.”

اینها طرفدار ولایت فقیه هستند و لذا به فرموده امام (ره) دشمن نمی تواند آسیبی به مملکت ما برساند. و شما هم با این سوابق سیاه در قالب این الفاظ ناموزون قادر به شکستن حریم رهبر معظم انقلاب نیستید. و لذا  “عِرض خود می بری و زحمت ما می داری“.

 

آقای خویینی ها! لُبّ نامه شیطنت آمیز و بی محتوای شما همین بود که به خیال خام خود می خواستی حریم شکنی کرده و اینبار “مدیریت کلان” انقلاب را زیر سوال ببری ولی خودت برای نسل های جوانی که جریانهای سیاسی را رصد می کنند، زیر سوال بی جواب رفته اید!

آقای خویینی ها! عقل اقتضاء می کند که از نجابت حضرت آقا سوء استفاده نکنید، صبر و حوصله نیروهای انقلاب حد و حدود دارد و بترسید از آدم های صبوری که دیر عصبانی می شوند.

در پایان بنده از شما دعوت می کنم که بی خودی سر خود را در این آخر عمر به صخره نکوبید! آری عقل اقتضاء می کند کسی که بارش شیشه است سنگ پرانی نکند. و برای اصلاح امورتان، شما را به خواندن و عمل کردنِ به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت می کنم که فرازی از آن به شرح ذیل است:

“عاقبت به خیر نخواهد شد کسی که نسبت خود با انقلاب، جمهوری اسلامی و شخص ولی فقیه تعریف نکند”

محمدکرم ساعدپور

انتهای پیام/