گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۳۳
شناسه : 68246
تاریخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۹
مشکل آب منطقه «تازه‌آباد» به صورت موقت برطرف شد مشکل آب منطقه «تازه‌آباد» به صورت موقت برطرف شد

سرپرست اداره آبفا کوهدشت از برطرف شدن موقتی مشکل افت فشار و قطعی آب منطقه «تازه‌آباد» این شهرستان خبر داد.

نادر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: مشکل اخیر افت فشار آب مناطقی از تازه‌آباد شاهیوند از جمله کوی بسیجیان، انتهای خیابان‌های فاطمیه یک و دو و خیابان معاد با تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفا کوهدشت رفع شد، ولی چند منزل بالادست تازه‌آباد به دلیل فاصله از شبکه، افت زیاد فشار آب دارند که به‌صورت مداوم با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

وی افزود: ما به این کار رضایت نداریم چراکه بایستی به‌طور اساسی مشکل افت فشار در سطح شهر را حل کنیم، در این راستا می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط به ویژه شهرداری در راستای تحقق این مورد، نهایت همکاری را داشته باشند.

سرپرست اداره آبفا کوهدشت با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت مخازن آب کوهدشت ۱۰ هزار مترمکعب است، عنوان کرد: قرارداد پروژه احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی، پروژه تعویض شبکه آب‌رسانی شهر به‌منظور رفع افت فشار آب به طول چهار کیلومتر و آب‌بندی مخزن هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعبی، درمجموع بااعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آماده اجرایی شدن است.

وی خاطرنشان کرد: با تقویت شبکه توزیع آب در کوهدشت که یکی از پروژه‌های حیاتی و مهم به شمار می‌رود، ظرفیت مخازن آب شهر به ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب ارتقاء خواهد یافت که امیدواریم بحث آب‌بندی مخزن هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعبی نیز تا یک ماه آینده انجام شود.

انتهای پیام/