گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۲:۲۷
شناسه : 68348
تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در کوهدشت/ سه نفر متهم دستگیر شد کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر هروئین در کوهدشت/ سه نفر متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر هروئین و دستگیری سه نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، کارکنان فرماندهی انتظامی کوهدشت در یک اقدام منسجم و طراحی‌شده، نسبت به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر دریکی از نقاط کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان اطلاع حاصل کرده و به مقدار 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و سه کیلو مواد پیش ساز هروئین، کشف شد.

وی افزود: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو متوقف شد که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده‌شده است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، عنوان کرد: به‌صورت شبانه‌روز برای مبارزه با مخلین نظم و امنیت در میدان هستیم و تمام ظرفیت خود را نیز برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدری که با موتورسیکلت موجب تکدر و آزار و اذیت همشهریان شده‌اند، به کارخواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات قاطع، عبرت‌آمیز و دندان‌شکنی را برای اراذل‌واوباش در نظر گرفته‌ایم و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد.

انتهای پیام/