گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » لرستان
ساعت : ۱۰:۳۵
شناسه : 68359
تاریخ : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 6300 شهید لرستان در کوهدشت برگزار شد+تصاویر کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 6300 شهید لرستان در کوهدشت برگزار شد+تصاویر

کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره 6300 شهید لرستان در سالن کنفرانس سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه کوهدشت، معاون فرماندار، رئیس اداره تبلیغات و جمعی دیگر از مسئولان، کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در کوهدشت برگزار شد.

سرهنگ کرم کونانی سرهنگ کرم کونانی ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: هر آنچه که داریم و به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا است و امروز تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت بزرگ به شمار می‌رود.

وی افزود: برپایی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان، استمرار فرهنگ جهاد و شهادت است، ان‌شاءالله با همکاری تمام ادارات که عضو کمیته برگزاری هستند، تمام توان خود را برای باشکوه برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند رئیس اداره تبلیغات کوهدشت در این جلسه اظهار داشت: شهدا حق حیات به گردن همه ما دارند، بایستی با تمام توان در این مسیر قدم گذاشته و حق مطلب را ادا کنیم.

وی افزود: تا اسم شهیدی وجود دارد، می‌طلبد کمیته نام‌گذاری شهرستان، تمام کوچه‌ها و اماکن را بانام شهدا مزین کنند.

محمدرضا آزادبخت در این مراسم اظهار کرد: حق شهدا بر گردن ما زیاد است، بایستی در این‌زمانی که کنگره‌ای به نام شهدای عزیز برگزار می‌شود، از قبل، هر آنچه که در توان داریم، را در عمل نشان دهیم.

وی افزود: این کنگره یک رخداد ملی به شمار می‌رود چراکه اهمیت آن به این خاطر است که با دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل خواهد شد.

معاون فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه با آمادگی کامل به استقبال این کنگره خواهیم رفت، عنوان کرد: کوهدشت در ایام دفاع مقدس دارای گردان‌هایی بود که داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

مجتبی یاراحمدی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کوهدشت اظهار داشت: کوهدشت نسبت به سایر شهرستان‌ها در مورد نام‌گذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها و… به نام شهدا رتبه نخست استان راداریم، این شهرستان دارای ۵۰۰ شهید بوده و تقریباً تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام شهدا نام‌گذاری شده است.

وی افزود: نصب عکس سرداران شهید را در ورودی شهرستان در اولویت قرار دهیم و این امر می‌تواند برگ زرینی برای شهرستان و متولیان ذی‌ربط باشد.

موسی طولابی شهردار کوهدشت عنوان کرد: کار برای شهدا همیشه در اولویت است و جای هیچ بحثی نیست، چراکه متعلق به همه می‌باشد، مخصوصاً شهدای لرستان که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه نسبت به تلاش آنان در ایام دفاع مقدس دارند.

انتهای پیام/