گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۶:۵۸
شناسه : 68408
تاریخ : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
مراتع و جنگل‌های «دالاب» کوهدشت طعمه حریق شدند/ عملیات اطفاء در حال انجام است مراتع و جنگل‌های «دالاب» کوهدشت طعمه حریق شدند/ عملیات اطفاء در حال انجام است

درویشی، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت گفت: مراتع و جنگل‌های «دالاب» کوهدشت طعمه حریق شدند و در این راستا عملیات اطفاء در حال انجام است.

 

 

مراد درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: ساعاتی پیش طی اعلام آتش‌سوزی در منطقه تفریحی و طبیعی دالاب کوهدشت بلافاصله نیروی‌های مردمی، بسیجی و منابع طبیعی به جهت اطفاء حریق در محل موردنظر حاضر شدند.

وی افزود: تقریباً بیش از 80 درصد آتش مهار شده است و هم‌اکنون نیز 20 نفر و با 4 دستگاه دمنده و ابزارهای مربوطه، در منطقه آتش‌سوزی در حال تکمیل عملیات اطفاء هستند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با اشاره به اینکه امکانات اطفاء حریق در منطقه مورد نظر کافی است، عنوان کرد: این آتش‌سوزی از پشت روستای دالاب شروع‌شده و به علت وزش باد شدید به مراتع جنگلی، کوهستانی و صعب العبور این منطقه سرایت کرده است، در این زمینه احتمال می‌رود سهل‌انگاری برخی گردشگران علت وقوع این حادثه باشد.

گفتنی است روستای دالاب در ۹ کیلومتری شمال غربی کوهدشت لرستان با طبیعتی زیبا واقع‌شده و جزء روستاهای باستانی کشور نیز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/