گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » گزارش تصویری » گزارش تصویری کوهدشت » لرستان
ساعت : ۹:۴۸
شناسه : 68433
تاریخ : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
حریق مراتع و جنگل‌های «دالاب» و «چنگری» کوهدشت کاملاً مهار شد+تصاویر حریق مراتع و جنگل‌های «دالاب» و «چنگری» کوهدشت کاملاً مهار شد+تصاویر

درویشی، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت از مهار کامل حریق مراتع و جنگل‌های «دالاب» و «چنگری» کوهدشت خبر داد.

مراد درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: ظهر روز گذشته طی اعلام آتش‌سوزی در منطقه تفریحی و طبیعی «دالاب» و «چنگری» با ورود نیروی‌های محلی، بسیجی، منابع طبیعی و انجمن‌های مردم‌نهاد عملیات اطفاء کامل حریق پس از چند ساعت به پایان رسید.

وی افزود: تعدادی از نیروهای منابع طبیعی و انجمن‌های مردم‌نهاد پس از مهار هم چنان در محل حضور داشتند تا هم عملیات مهار تثبیت و پایش منطقه نیز صورت گیرد.

تقریباً بیش از ۸۰ درصد آتش مهارشده است و هم‌اکنون نیز ۲۰ نفر و با ۴ دستگاه دمنده و ابزارهای مربوطه، در منطقه آتش‌سوزی در حال تکمیل عملیات اطفاء هستند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کوهدشت با اشاره به اینکه در عملیات اطفاء حریق 50 نیرو حضور داشت، عنوان کرد: علت اصلی حادثه در دست بررسی می‌باشد، ولی وزش باد شدید منطقه آتش را از «دالاب» به «چنگری» منتقل کرده بود.

وی اشاره‌ای به آتش‌سوزی دیگری که شب گذشته هم‌زمان در منطقه سرطرهان اتفاق افتاده بود، داشت و گفت: به همراه نیروهای اطفاء حریق دیشب در محل حاضر شدیم که به دلیل حجم کم آتش‌سوزی خوشبختانه کاملاً مهار شد.

انتهای پیام/