گروه : اخبار مهم » سیاسی » عمومی » کوهدشت » لرستان » نماز جمعه
ساعت : ۲۰:۳۳
شناسه : 68789
تاریخ : ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
اهانت خبیثانه به ساحت پیامبر اکرم (ص) حرکت عناد آمیز دنیای غرب را با اسلام نمایان کرد اهانت خبیثانه به ساحت پیامبر اکرم (ص) حرکت عناد آمیز دنیای غرب را با اسلام نمایان کرد

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: اهانت خبیثانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر (ص) حرکت عناد آمیز دنیای غرب را با اسلام نمایان کرد.

به گزارش کانون سبحان، شامگاه چهارشنبه حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در جمع اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: نماز جمعه یک قرارگاه جهادی، بصیرتی و انقلابی بوده و محلی برای ارائه برنامه‌های جذاب و خلاقانه برای جذب جوانان است.

وی با اشاره به اینکه هر هفته محل برگزاری نماز جمعه ضدعفونی می‌شود، افزود: نماز جمعه تریبون مردم است و در آن مشکلات مردم نیز بازگو می‌شود، فعالیت با تداوم میزهای خدمت ادارات در حاشیه برگزاری نماز جمعه کاری بسیار پسندیده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، عنوان کرد: شخصيت و سيره پيامبر اكرم (ص) براي جهانيان الگو بوده و در قرآن احترام به پیامبران الهی مورد تأکید قرارگرفته است، اهانت خبیثانه این نشریه فرانسوی به پیامبر (ص)، دشمنی و حرکت عناد آمیز دنیای غرب را با اسلام نمایان کرد.

وی با اشاره برگزاری مطلوب عزاداری‌های محرم امسال، تصریح کرد: مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب برگزار شد، در آینده مراسم اربعین،28 صفر و… را در پیش داریم که برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای مطلوب آن را انجام خواهیم داد.

طهماسبی ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در بحث آسفالت مناطق مختلف کوهدشت، اظهار کرد: بحث آتش زدن زباله‌ها در شهرستان کار اشتباهی است چراکه مردم دچار مشکل می‌شوند و موجب آلودگی محیطی می‌شود، بایستی این مشکل توسط شهرداری شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/