گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۳:۲۸
شناسه : 68897
تاریخ : ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
خط و نشان فرمانده انتظامی کوهدشت به اراذل و اوباش/ به والله اجازه جولان را به قداره کشان نداده و دستشان را می شکنم خط و نشان فرمانده انتظامی کوهدشت به اراذل و اوباش/ به والله اجازه جولان را به قداره کشان نداده و دستشان را می شکنم

قاسمی، فرمانده انتظامی کوهدشت در جمع اهالی «تازه آباد» این شهرستان از برخورد قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت خبرداد و گفت: به والله اجازه جولان به قداره کشان نداده و دستشان را می شکنم.

به گزارش کانون سبحان،سرهنگ نبی اله قاسمی شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد فاطمیه منطقه «تازه‌آباد» کوهدشت اظهار داشت: بیش از ۲۰ درصد ارتباط جامعه با حاکمیت توسط ناجاست و بسیاری از خدمات شهروندان از سوی نیروی انتظامی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کوهدشت خطه‌ای اصیل، ولایت مدار و بافرهنگ غنی است، افزود: امنیت در همه جوامع و کشورهای دنیا یک مقوله مشارکتی است و هیچ شرکت، دستگاه و نهادی به‌تنهایی نمی‌تواند امنیت مطلوب را برای مردم برقرار کند، پس بایستی در این راستا مشارکت اجتماعی، پشتیبان باشد.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اهمیت رویکرد جامعه‌محوری پلیس در همه جوامع، عنوان کرد: الحمدالله در این زمینه در کشور شاهد قدم‌های مثبتی هستیم و معاونتی در این راستا، در سازمان تعریف‌شده است، با آغوش باز از صاحب‌نظران، ریش‌سفیدان، متنفذین و… به جهت پیشبرد مسائل انتظامی استقبال می‌کنیم، امروز نیروی انتظامی باوجوداین پتانسیل‌ها در ارتقا امنیت اجتماعی حرکتی رو به جلو دارد.

وی با اشاره به پیگیری مطالبه مردم در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت پارک شهدای تازه‌آباد کوهدشت، تأکید کرد: در این محل و سایر نقاط شهرستان اجازه جولان به اراذل‌واوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم را نخواهیم داد، به و الله از آن‌ها نخواهم گذشت و اجازه قداره کشی، سروصدا و خودنمایی‌شان را نداده و دشتشان را قلم کرده و می‌شکنم، خودم متولی هستم و همه تلاش خود را در این راستا با جدیت انجام می‌دهم.

قاسمی با اشاره به‌ضرورت ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه، گفت: با این دست از افرادی که با دادوبیداد می‌خواهند نامی برای خود و الگویی کاذب را در جامعه ایجاد کنند با همراهمی دستگاه قضا برخوری قاطع، جدی و سریع خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار کرد: با قلیان سراها که تهدیدی علیه سلامت جامعه هستند درصورتی‌که شبکه بهداشت اعلام‌جرم کند و هم چنین با خرده‌فروشان مواد مخدر برخوردی جدی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/