گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۵:۰۶
شناسه : 68920
تاریخ : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی کوهدشت معارفه شد فرمانده انتظامی کوهدشت معارفه شد

سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت شد.

به گزارش کانون سبحان، آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی کوهدشت ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی لرستان، امام جمعه کوهدشت، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس،فرماندار ،فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولان، در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور، سرهنگ نبی الله قاسمی به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی کوهدشت منصوب و از زحمات سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی سابق شهرستان تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده انتظامی سابق شهرستان، اظهار داشت: مسئله امنیت بسیار با اهمیت بوده و در رأس قرار دارد و در پرتو آن سایر نعمات جلوه نمایی می کند.

وی افزود: اقتصاد در حوزه‌های مختلف نیازمند آرامش و امنیت است، چرا که رابطه مستقیمی بین این دو وجود دارد و به عبارتی نمی توان مقوله امنیت را جدای از همه مسائل اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … دانست زیرا تاثیرات متقابل و متفاوتی با هم دارند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که نیروی انتظامی مامور مستقیم امنیت بوده ولی همکاری و همدلی سایر دستگاه ها در این راستا این بحث را بهتر محقق می سازد.

ماشاالله نعمتی فرماندار کوهدشت در این جلسه با اشاره به اینکه مقوله امنیت پایدار کوهدشت مرهون تعامل سازنده دستگاه های مختلف است، اظهار داشت: امروز اگر شاهد آسایش و آرامش پایدار در سطح جامعه هستیم، در سایه تلاش و کوشش نیروهای خدوم انتظامی در تمام زمینه های فردی، اجتماعی، فرهنگی و … است.

وی بابیان اینکه عزت، سربلندی، اقتدار، مهربانی،درستکاری، قاطعیت و… از شاخصه های اصلی نیروهای انتظامی به شمار می رود، عنوان کرد: اگر شاهد وضعیت مطلوب انتخاباتی بوده ایم  که در ۴۰ سال گذشته این شهرستان بی سابقه بوده، به دلیل تعامل و همکاری سازنده همه مسئولان در این زمینه است.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت در این مراسم با اشاره به همکاری مطلوب بسیج، سپاه و نیروی انتظامی گفت: ایجاد امنیت مطلوب و پایدار و همچنین تلاش برای تداوم آن یک هدف بزرگ است که الحمد الله الان شاهد آن هستیم.

.

انتهای پیام/