گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۸:۱۲
شناسه : 68926
تاریخ : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
نیروی انتظامی مظهر اخلاق، معنویت و اقتدار در جامعه است نیروی انتظامی مظهر اخلاق، معنویت و اقتدار در جامعه است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: نیروی انتظامی مظهر اخلاق، معنویت و اقتدار در جامعه بوده و مقوله امنیت بسیار پیچیده و امری مقدسی است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کوهدشت، اظهار داشت: در هر جامعه‌ بایستی قانون به نحو احسن اجرا شود، مجری قانون در هر شهر، نیروی سرافراز و مقتدر انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی مظهر اخلاق، معنویت و اقتدار در جامعه بوده و مقوله امنیت بسیار پیچیده و امری مقدسی است، همه مردم نیاز به امنیت، عدل و قسط دارند چراکه زیربنای هر چیزی به‌حساب می‌آید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه انتظارات از نیروی انتظامی همیشه برآورده شده است، عنوان کرد: اگر در جامعه‌ای به وظایف، چه مردم و چه حکومت به‌درستی انجام نشود، آن جامعه به حرکتی قهقرایی و ارتجاعی دچار خواهد شد، در انتخابات اخیر شهرستان ما شاهد امنیتی بالا و تدبیر در زمینه برگزاری آن بودیم.

وی با اشاره به‌ضرورت حاکم شدن نظم و اقتدار در جامعه، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: نیروی انتظامی همواره بایستی ایمان، اقتدار و هوشیاری را در خود پرورش دهد.

طهماسبی حضور در خط ولایت را کلید حل مشکلات دانست و گفت: تضعیف نظام جنایت، توجیه آن حماقت و تکمیل آن رسالت است، این شهرستان در زمینه رزمایش مواسات و همدلی در ایام کرونا بسیار خوش درخشید.

انتهای پیام/