گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۲۲:۱۵
شناسه : 68929
تاریخ : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست

دل‌انگیز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با پیوستن به کمپین «به‌وقت روشنایی» گفت: اگر در مصرف برق درست استفاده کنیم دیگر نیازی به‌صرفه جویی نیست و شاهد خاموشی‌ها در تابستان نخواهیم بود.

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه مصرف برق می‌توان از خاموشی و قطعی آن در فصل تابستان جلوگیری کنیم چراکه اگر درست مصرف کنیم دیگر نیاز به‌صرفه جویی نیست.

وی افزود: راه دستیابی به فرهنگ‌سازی و الگوی مناسب برای مصرف بهینه و صحیح برق در جامعه با آموزش در مقاطع ابتدایی محقق خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی راهکارهای مصرف دارند، زیرا می‌توانند با انتشار محتوای مناسب، این بحث را ارائه دهند که صرفه‌جویی در برق، برای راه‌اندازی صنایع دیگر، امری ضروری است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارائه‌دهنده انرژی می‌توانند، مشوق‌هایی در راستای سوق دادن مردم به رعایت مصرف بهینه برق را ارائه دهند که مردم تشویق به‌صرفه جویی در این زمینه شوند.

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ورزشکار و مربی به کمپین «#به_وقت_روشنایی» می‌پیوندم و ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در برابر ویروس «کرونا»، امیدواریم که همه ما بتوانیم در راستای مصرف بهینه برق و سایر حامل‌های انرژی کوشا باشیم.

گفتنی است روح‌الله دل‌انگیز اهل کوهدشت لرستان و مربی تیم ملی جوانان و نوجوان کشتی فرنگی بوده که تاکنون در سطح جهان حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

انتهای پیام/