گروه : اخبار مهم » عمومی » کوهدشت » لرستان
ساعت : ۱۰:۴۴
شناسه : 68935
تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
۲ پایگاه‌ مقاومت بسیج در کوهدشت افتتاح شد+تصاویر ۲ پایگاه‌ مقاومت بسیج در کوهدشت افتتاح شد+تصاویر

هم‌زمان در سالروز پیام نه بندی رهبر انقلاب به جهادگران؛ دو پایگاه‌ مقاومت بسیج در روستاهای «قرعلیوند» و «پشته ساری» کوهدشت افتتاح شد.

به گزارش کانون سبحان، صبح امروز با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان و هم‌زمان با سالروز دیدار جمعی از اعضای گروه‌های جهادی که منجر به صدور پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهاد سازندگی و جهادگران شد، دو پایگاه‌ مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) روستای «قرعلیوند» و شهید لرستانی روستای «پشته ساری» افتتاح شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: بسیج و سپاه همیشه در بخش‌های مختلف در زمینه خدمت خالصانه به انقلاب و مردم می‌درخشد.

وی افزود: نقش سپاه در ایام کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه چشمگیر بود و در زمینه آتش‌سوزی اخیر نیز جانانه برای اطفاء آن پای‌کار آمدند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: مسجد محوری و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج بر پایه استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان بر اساس سند گام دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی در کنار اخلاص، مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی است، اظهار داشت: بسیج همیشه هوشیار، بیدار و آماده دفاع از انقلاب و مردم است و در همه عرصه‌های خدمت حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/